omdat het letterlijk gaat om het reisverhaal van een kat Uit een kat’s perspectief dus. Ik vond het een heel mooi boek in ieder geval!
Zijn er nog Boeken die uitkomen waar jullie naar uit kijken ?
Ben na The Seven Husbands of Evelyn Hugo en Daisy Jones and the Six echt fan. Daarnaast kijk ik ook wel uit naar A Court of Silver Flames van Sarah J. Maas, maar volgens mij vinden de meeste mensen hier haar niet leuk haha.
Oeh die gaat op mijn TBR! Of misschien ga ik hem al pre-orderen. A court of silver flames heb ik al gepre-ordered
Het derde deel van Vrouwen van de Leeuwenhof. Zou een soort Zeven Zussen moeten zijn. Geen steengoede boeken maar leest wel lekker weg. Heb de eerste twee delen gekregen en wil natuurlijk wel het derde deel lezen!
Oehh leuk! Ik vind de nieuwe cover van A Court of Silver Flames zo lelijk dat ik hem denk ik als ebook ga lezen in de hoop dat er ooit een mooiere komt haha
Ja ik heb ACOWAR en ACOMAF in die nieuwe paperback covers. Vind ze niet heel lelijk, ze vallen wel flink op. Maar die van ACOSF vind ik ook niet in het rijtje passen. Die is weer een stukje duisterder en saaier.
Ok ik voel me echt een noob maar ben zo blij dat ik na jaren mn leesflow een beeetje terug heb. Niets in vergelijking met veel van jullie denk ik maar ik had mn reading challenge van 2020 op 12 boeken gezet. 1 boek per maand dus en dat heb ik gehaald. Ik heb halverwege het jaar een ereader en kobo plus abonnement aangeschaft en dat heeft me echt geholpen met meer lezen.
Mn challenge voor dit jaar staat op 20 boeken. Ik ben benieuwd!
(Nog een biecht: ik lees momenteel de shopaholic serie haha. Zijn allemaal via kobo plus beschikbaar dus ik ben maar bij de eerste begonnen en inmiddels bezig in deel 4. Leest lekker weg hoor).
Deze inderdaad, heb de Waterstones editie als preorder staan! Verder Wings of Shadow, Witchshadow, Under the Whispering Door, A Sky Beyond the Storm (is al uit maar ik wacht op mijn Fairyloot edities)… Nog wel meer waarschijnlijk, maar heb me nog niet erg verdiept in 2021 releases haha.
Verder gewoon boeken waar ik afgelopen jaar niet aan toegekomen ben of sowieso oudere boeken die ik nog heel graag wilde lezen.
Hahah sorry had ook wel ff iets erbij kunnen zetten. Maar het is idd Orakel! Heb zwaar genoten van zn vorige boeken, Hex en Echo, dus heb zin in deze.
Spanning en sensatie waren die eerste twee
Oeh die wil ik ook lezen!
Nou na twijfelen ben ik om en ga ik een e-reader aanschaffen.
Zijn jullie lid van de lokale bibliotheek om ebooks te kunnen huren? En loopt dat dan ook gewoon via onlinebibliotheek.nl? Die info vind ik namelijk op de site van de lokale bibliotheek, maar je kan ook rechtstreeks bij onlinebibliotheek.nl een abonnement afsluiten dus wat is dan het voordeel van dat via de bibliotheek doen?
Ik ben toch gezwicht weer voor de challenge op GoodReads. Dit jaar houd ik het bij 1 boek per maand.
Ik ben het nu aan het lezen, en vind hem heel goed te doen! Juist voor als je niet vaak leest.
Ik heb sinds kort een e-reader aangeschaft en ben ook lid van de bibliotheek. Ik heb nog geen e-boeken geleend bij de bieb, maar bij mij kan dat via de site van mijn eigen bibliotheek. Ik ben wel van plan dit binnenkort uit te zoeken hoe dat werkt, maar wilde dat gewoon even aan een medewerker vragen als ze weer open zijn.
Ik heb nu boeken gekocht via Bol .com, en boeken doorgestuurd gekregen van vriendinnen die ook een e-reader hebben.
Ja hier staat gelukkig een hoop info online en dus ook dat je dat allemaal via de website moet doen.
Welke e reader heb jij? Ik twijfel tussen de kobo clara hd en de kobo libra h2o, lees over de clara hele wisselende reviews…
Ik twijfelde ook heel erg tussen deze twee maar heb uiteindelijk toch de clara besteld.
Hij is iets kleiner dan de H2O, maar dat maakte voor mij niet zo heel veel uit.
Ik heb wel gelijk een hoesje erbij besteld zodat ie wat netter blijft.
Ik ben tot nu toe tevreden over de Clara, maar ik heb hem nog niet zo lang. Heb nog geen problemen ondervonden in ieder geval.
Ik ben lid van de lokale bibliotheek en leen ebooks via de online bibliotheek. Die paar euro die de abonnementen scheelden maakten mij niet zoveel uit, plus ik vind het ook wel fijn om na corona weer eens rond te lopen in de bieb en fysieke boeken te lenen!
Ik heb een Libra H2O trouwens, vind 'm erg fijn en heb nog geen problemen ermee ondervonden.
Een tijdje terug kwam ik deze blog tegen. Ze schrijft mooie recensies over de boeken die ze heeft gelezen en ze linkt ook nog eens naar boeken die in dezelfde sfeer passen. De link leid naar de pagina van haar top tien boeken van 2020. Ik wil ze allemaal lezen. Oh en @vitaminwater misschien is nummer 2 wel een aanrader voor jou?
Net trouwens Normale mensen van Sally Rooney uitgelezen en het blijft een goed boek. Ik kan alleen niet uitleggen wat dat toch is.