Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik lees nu in ‘de avonturen van een jonge bioloog’ van David Attenborough en het moet natuurlijk wel in je straatje passen maar ik vind het zo leuk geschreven en interessant! Misschien een tip voor sommigen.

Vond ik ook leuk! Mn vriend vond het slecht geschreven maar het heeft ook niet echt een plot natuurlijk, vond het vooral interessant.

1 like

Ik ben gisteren begonnen in Mythos van Stephen Fry en zit er nu al helemaal in. Heerlijk geschreven!

3 likes

Ohh ik heb zo’n moeite deze week. Combi van in een nieuw boek starten en er nog niet echt lekker in zitten en drukke dagen waarna ik toch op de bank neer plof. Ik had het voornemen om 's ochtends te gaan lezen dus ga dat toch weer proberen

Ik ben in de Silmarillion begonnen en hoewel ik die wereld helemaal leuk vind ben ik helemaal uit mijn leesflow omdat het zo traag leest :sweat_smile:

2 likes

De hemel verslinden van Paolo Giordano misschien?

Komt er nog een boek daarna? :exploding_head:
Ik heb t/m deel 6 gelezen en elke keer als ik 7 oppak denk ik na een hoofdstuk ‘oei, ik weet echt niks meer, eerst maar weer herlezen dan’. Begin weer bij 1, kom niet verder dan boek 5 of 6 omdat ik er dan wel weer even klaar mee ben, en dan begint het riedeltje weer opnieuw want ik wil wel weten hoe het uiteindelijk allemaal afloopt natuurlijk. Maar het echte einde is blijkbaar nog niet in zicht dan :joy:

Haha typisch. Interessant onderwerp wel.

1 like

De afgelopen dagen 4 Bridgerton delen gelezen en dat leest ook lekker weg. Ik ben toch ook wel een sucker voor romannetjes haha.
Vandaag ga ik beginnen in De Bijenhouder van Aleppo. Zag deze titel ook al een aantal keer hier voorbijkomen dus ik ben benieuwd.

3 likes

Oh wat boeiend! Welke titels heb je onderzocht voor je afstuderen?

2 likes

Haha ja! Als het goed is wel, het boek eindigt ook met een cliffhanger. Maar ik snap jouw moeite wel haha. Toen ik dit boek oppakte, heb ik ook even online de samenvattingen erbij gepakt voordat ik ging lezen. En de rest kon ik al lezende nog wel weer aardig invullen.

1 like

Ik ben de middernachtbibibliotheek aan het lezen. Ben nu aan p60 ongeveer, maar ik vind er niet zoveel aan, denk ik. Ik geef het nog even een kans. Eerst dacht ik om het sowieso it te lezen want het is niet erg dik en leest op zich vlot, maar ik pak mij boek ook niet zo vaak vast als ik zou willen, dus misschien is het tijd voor een volgend boek …

Ik ben gisteren begonnen in het nieuwe boek van Hanya Yanagihara :star_struck: Zo benieuwd. Het begint al veelbelovend

4 likes

:blue_book: FF Laagdrempelige Reading Challenge 2022 week 2 :blue_book: dag 7

Laatste dag!!

Heb jij op dag 6 (woensdag) een kwartier of meer gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor 2021 had ik mn reading challenge op 20 boeken gezet en gehaald. Voor 2022 op 25 boeken gezet.

Ben nu bezig in ‘Hay’ de biografie van Barry Hay. Vind het echt leuk om biografieën te lezen. Ben nu ook allemaal Golden Earring nummers aan het luisteren.

1 like

Ik ben begonnen in Volle bloei. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden want de beoordelingen waren gemixt. Iemand hier dit boek al gelezen?

Ik ben gestart met Het huis met de geesten en ben de 100 bladzijdes voorbij, maar het verhaal kan me nog niet echt boeien. Ik geef het nog 50 pagina’s de kans en anders leg ik hem weg.

Het helpt ook niet mee dat ik gisteren Normale mensen van Sally Rooney binnen heb gekregen. Zo’n zin om die te lezen!

1 like

Het nieuwe boek!? OMG!!! Wist ik helemaal nog niet, thanks!

1 like

Little Deaths van Emma Flint uitgelezen. Ik lees blijkbaar graag twisted en donkere verhalen haha. Goed boek, heel meeslepend en blijkbaar gebaseerd op waargebeurde feiten!

Nu beginnen in deze:

3 likes

Is ook pas sinds gisteren uit! Had hem gepreordered

1 like