Mijn lijstje van Februari. Beste boek van de maand was zeker The Empire of Gold, erg goede finale van een serie!
Ben nu bezig in The House in the Cerulean Sea en The Bookshop on the Shore, maar zit er beide nog niet helemaal in…
Mijn lijstje van Februari. Beste boek van de maand was zeker The Empire of Gold, erg goede finale van een serie!
Ben nu bezig in The House in the Cerulean Sea en The Bookshop on the Shore, maar zit er beide nog niet helemaal in…
Ik heb 5 boeken gelezen in februari. Tevreden mee!
Van 22-11-1963 heb ik genoten, alleen de schrijfstijl was soms echt bar slecht. Verder zat het goed in elkaar.
Wat wij zagen: Vermakelijk, maar eerlijk gezegd kan ik me nog weinig herinneren. Ze had er meer uit kunnen halen is wat me is bijgebleven.
Dieren eten was een fijn boek om even met mijn neus mee op de feiten gedrukt te worden. Want ook al gaat het om de situatie in de VS; uiteindelijk heb ik mezelf de vraag kunnen stellen hoe goed een dier behandeld moet zijn wil ik het eten. En daar kon ik geen goed antwoord op geven, dus mijn keuze om vegetarisch te gaan eten is gemaakt.
Kruispunt zat goed in elkaar, alleen dutte het midden van het verhaal nogal in. Maar het speelde in veel verschillende settingen af en vanuit perspectieven van verschillende gezinsleden, wat ik goed gedaan vond. Verder herkende ik veel in hoe het geloof beleefd werd.
En als laatste Dag liefje, met Mila gaat het goed en ik klungel lekker verder: Tsja, zoals in de reviews op Goodreads werd gezegd: leuk dagboek voor z’n dochter, maar de kern staat al in de titel. Die kern kwam ook pas na drievierde van het boek, wat een te lange aanloop was. Het voelt wat hard om zo’n waargebeurd, heftig verhaal twee sterren te geven, maar ik vond er qua inhoud en vorm verder weinig aan.
Ik had ook best een goede leesmaand, 6 boeken gelezen uiteindelijk.
Vandaag heb ik The Perks of Being a Wallflower uitgelezen. Ik vond hem zoveel beter dan tien jaar geleden. Ga denk ik binnenkort ook de film weer eens kijken.
Sanderson fans opgelet! (@DaintyDream @nightlife weet niet zeker of jij al fan bent van zijn werk, maar just in case)
Ik zag het gisteren ja! Is mij wat te duur denk ik
OMGGGG ik wil de hardcovers! $300 incl shipping toch?
Waarom is die shipping zo hoog
Hierdoor moest ik trouwens weer denken aan dat shitformaat van A court of silver flames paperback, maar volgens mij kan ik nu inderdaad een matchende versie pre-orderen! Kan ik eindelijk van dat lelijke grote boek af.
Ja klopt, 300 dollar!! Bizar hè, die shipping. Ik ben wel gezwicht, ik moet en zal die hardcovers hebben! Die boxen wilde ik ook wel, tot ik de prijzen zag haha.
Ik denk dat ik het ook ga doen
Ik vind die cover van dat boek zo lelijk dat ik hem überhaupt nog niet heb gekocht
Heb hoop dat ze ooit NOG een rebranding doen.
@Foucher haha shit ik dacht dat het sowieso die 480? was plus iets van 400 aan shipping en dat ging me echt te ver, maar misschien dat ik me ook nog wel laat verleiden voor 300 inc
Nee, je kan voor verschillende opties kiezen! De goedkoopste optie is $40, dan krijg je ebooks! Hou wel rekening met VAT bij de levering, want je betaalt het niet vooraf. Zullen dus per levering nog kosten bijkomen (maar dat vind ik het waard haha).
Eindelijk weer eens bij een boekhandel geweest (Waanders) en ik heb een aantal boeken gekocht. Kleine book haul volgt straks. Nog niet thuis namelijk haha.
Mijn buit!
Het vierde boek van The Wayfarers van Becky Chambers is uit in de kleinere paperback, dus kon hem nu kopen! Had hem vorig jaar al via Audible geluisterd.
Ik vond The Themis Files van Sylvain Neuvel erg tof, dus ben benieuwd naar zijn nieuwe serie.
A Natural History of Dragons wil ik al heel lang lezen en zag hem nu toevallig in de boekhandel, zie hem normaal niet en had hem nog niet online besteld, dus yay
The Mad Ship, tweede deel van The Lifeship Traders trilogie. Moet de eerste even online bestellen, was in de winkel erg beschadigd dus niet meegenomen. Geen uitleg nodig, want Robin Hobb.
Oehh goede keuzes!
Ik heb the maze runner uit en ik wil nu deel 2 lezen maar die staat niet als ebook op kobo plus, of überhaupt bol. Terwijl deel 3 er wel op staat.
Ik zie nu dat die wel in de online bibliotheek staat, maar daar heb ik geen account van :(. Pffft
FF Reading Challenge
Dag 1
Dit is de eerste dag van de FF reading challenge, maart 2022 editie!
Het doel is wederom: een week lang dagelijks minstens een kwartier lezen.
Doe je mee?
0 stemmers
Wat ga je lezen?
0 stemmers
Ik heb gestemd op een nieuw boek want ben er gister in begonnen.
Ik lees de katharina code, een Noorse politie thriller!
Ik zit momenteel in de trein en was aan het twijfelen of ik mijn boek zou pakken, maar nu geïnspireerd om mijn telefoon weg te leggen en gewoon te gaan lezen. Dankje!
Ik wilde eigenlijk elke dag 2 essays lezen maar die gaan over oorlog en volg ook het nieuws over Oekraine op de voet, dus voor ik ga slapen echt behoefte aan iets anders. Dus ik hoop deze challenge ‘Naar het Paradijs’ uit te lezen.
Wel gek om te bedenken, het 3e deel (waar ik nu ben) speelt zich af in een pandemie dus in eenzelfde situatie qua boeken maar dan 2 jaar geleden had ik dan wellicht toch voor de oorlogs essays gekozen ipv de pandemie. Wat een wereld