Yesss! Dit heb ik echt nodig als stok achter de deur. Ik ga voor elke dag twee essays uit Our women on the ground. Nog 14 te gaan dus helemaal perfect.
Yes, gezellig!
Ik had een heel goede leesmaand in februari! Ik ging nog eens naar de bibliotheek en heb daarnaast ook kobo plus, dus lees meerdere boeken tegelijk (wel altijd compleet ander genre of fictie en non-fictie). Ik merk wel dat ik non fictie zelden veel sterren geef, ik vind het wel interessant, maar vaak niet zo goed geschreven of veel te veel herhaling (looking at you, Stephanie Lampe).
Katherine Arden - Het meisje in de toren
Dennis Storm - Weg ermee
Diane Broeckhoven - Je fluistert in mijn oor
V.E. Schwab - Het onzichtbare leven van Addie Larue
Hendrik Groen - Opgewekt naar de eindstreep
Stephanie Lampe - Dreumes in dromenland
Fredrik Backman - Angstige mensen
Margot C. Pol - Is het al zeven uur?
Hal Elrod - Miracle morning
Aardige leesmaand, totdat ik begon in 2666 van Roberto Bolano. Daar ben ik nu nog steeds in bezig, omdat ik hem niet leuk vind. Maaar met de reading challenge gaat het vast sneller en hopelijk heb ik hem daarna uit! Ik heb als beloning vast twee nieuwe boeken besteld
Same
Ik kijk ook meer uit naar Crescent city 3 dan naar het nieuwe ACOTAR boek
Ja ik ben echt kwaad zeker gezien het einde godverdomme !!!
Dit vind ik eigenlijk ook zo kut dat als je begint met een serie die nog niet ‘‘af’’ is dat je altijd moet wachten tot het nieuwe boek uit is.
En ik weet dat een hoop mensen het pulp vinden en haten op Sarah J Maas maar ik heb altijd een beetje een heartbreak als haar boeken uit zijn haha.
Ik heb ‘maar’ twee boeken uitgelezen deze maand, maar ik ben me ook door Outlander heen aan 't werken dus vind het niet zo vreemd.
Kristin Hannah - The Nightingale
Holly Black - The Darkest Part of the Forest
Ik had bij The Darkest Part of the Forest echt de hele tijd het idee dat er nog een plottwist zou komen, maar die kwam uiteindelijk niet. Denk dat ik teveel soortgelijke boeken heb gelezen waar die twist wel in zit, haha. De twist die ik verwachtte: dat de prins (of hoe die ook alweer heette, Severus oid) uiteindelijk ook evil zou blijken te zijn en kwaad wilde. Denk dat ik teveel richting Tamlin dacht
In februari alleen De man die twee keer doodging, Richard Osmon gelezen
Een paar keer begonnen in een ander boek, maar had niet de rust om echt te lezen
Ohneeee, ik vond The Thursday Murder Club zooo leuk en nu zie ik dat jij het vervolg maar 3 sterren geeft Ik ben zo benieuwd! Maar heb hem nog niet gekocht omdat hij belachelijk veel groter is dan het eerste boek en dat vind ik lelijk, dus ik hoop dat een volgende druk wel normaal formaat heeft.
Misschien om je gerust te stellen; ik heb deel 1 ook maar 3 sterren gegeven.
Ik heb ze beide via kobo plus gelezen
Mijn leeslijstje van februari:
- Marie Rutkoski - The Hollow Heart (Forgotten Gods #2)
+
- Colleen Hoover - It ends with us (luisterboek)
- Jay Kristoff - Empire of the Vampire
Nu lees/luister ik:
- Freya Marske - A Marvellous Light (The Last Binding, #1)
- Holly Jackson - A good girl’s Guide to Murder (luisterboek)
Ik ken echt niet wachten tot ik kan starten in Cresent City 2, maar eerst even A Marvellous Light uitlezen (die ik trouwens ook echt goed vind).
Ik zag op instagram zo’n mooie limited edition van de Nederlandse vertaling van Gallant van VE Schwab die sinds vandaag verkrijgbaar is. Ik heb genoten van Addie Larue, dus twijfel nu om dit boek te kopen. Ik wil eigenlijk enkel nog favorieten als fysiek boek in de kast, dus ik vroeg me af of iemand dit boek al gelezen heeft in het Engels? En als ik het zou bestellen via bol, heb ik dan ook de limited edition? Staat er niet expliciet bij namelijk.
Bij Engelse boeken komt het normale formaat vaak ong. na 9 maanden pas. Als je op goodreads naar editions kijkt en dan filtert op ‘uitgebracht op’ ofzoiets kan je het vaak al maanden van tevoren vinden
Denk dat je deze editie zoekt: 9780241988244. Komt uit op 12 mei.
Mijn gelezen boeken in februari! Was een fijne leesmaand zo. Vooral aan ‘En elke ochtend wordt de weg naar huis steeds langer’ moet ik af en toe nog wel aan denken
Deze maand, ik dacht eigenlijk dat ik maar 2 hoeken gelezen had maar het waren er toch 4 haha. Komt ook omdat ik nu al heel lang bezig met in 3 boeken die allemaal wat taaier van stof zijn denk ik.
Opzich wel tevreden over en heb me er wle goed mee vermaakt maar ook nog geen boek gelezen wat echt mind-blowing was dit jaar
Ik doe even jan + feb bij elkaar, want heb nog niet zoveel gelezen. Zit nog steeds niet lekker in een leesflow.
Ik ben nu bezig in:
- The Troop - Nick Cutter
- No one is talking about this - Patricia Lockwood
Oeeh precies voor mijn verjaardag! Goed cadeautje aan mezelf. Dankjewel!
Deze maand 2 boeken uitgelezen.
Comfort me witg apples- catherynne m valente
Naar het paradijs- hanya yanagihara
Ben nu bezig in midwinter Murder van agatha christie, was ik in december al in begonnen.