Ik heb 5 boeken gelezen in februari. Tevreden mee!
Samenvatting
Van 22-11-1963 heb ik genoten, alleen de schrijfstijl was soms echt bar slecht. Verder zat het goed in elkaar.
Wat wij zagen: Vermakelijk, maar eerlijk gezegd kan ik me nog weinig herinneren. Ze had er meer uit kunnen halen is wat me is bijgebleven.
Dieren eten was een fijn boek om even met mijn neus mee op de feiten gedrukt te worden. Want ook al gaat het om de situatie in de VS; uiteindelijk heb ik mezelf de vraag kunnen stellen hoe goed een dier behandeld moet zijn wil ik het eten. En daar kon ik geen goed antwoord op geven, dus mijn keuze om vegetarisch te gaan eten is gemaakt.
Kruispunt zat goed in elkaar, alleen dutte het midden van het verhaal nogal in. Maar het speelde in veel verschillende settingen af en vanuit perspectieven van verschillende gezinsleden, wat ik goed gedaan vond. Verder herkende ik veel in hoe het geloof beleefd werd.
En als laatste Dag liefje, met Mila gaat het goed en ik klungel lekker verder: Tsja, zoals in de reviews op Goodreads werd gezegd: leuk dagboek voor z’n dochter, maar de kern staat al in de titel. Die kern kwam ook pas na drievierde van het boek, wat een te lange aanloop was. Het voelt wat hard om zo’n waargebeurd, heftig verhaal twee sterren te geven, maar ik vond er qua inhoud en vorm verder weinig aan.