Wat veel tips, echt mega bedankt! Super fijn, ik ga meteen even kijken welke ik op kobo plus kan vinden! Kom zo mijn vakantie wel door haha.
@Bubbless Daar waar de rivierkreeften zingen heb ik er toevallig al op staan maar nog niet in begonnen. Die andere twee die je noemt kijken me ook wel wat 
@monkeyslut lijkt me inderdaad wel wat. Heb Gone Girl gezien en houd wel van zulke thrillers.
@broodjepindakaas karin slaughter heb ik bijna alles al van gelezen maar de nieuwe nog niet, ga die eens checken! Van Jet van Vuuren dus wel onlangs wat gelezen maar dat vond ik wel een beetje mweh. Ben daardoor dan geneigd om een schrijver niet snel weer opnieuw te lezen haha.
@Zonnebloem heb ‘m meteen gedownload! Heeft goede recensies ook, ben heel benieuwd. Alleen lijkt en wel een beetje een treurig boek ofzo? Of valt dat mee? Zag bij boeken die er op lijken ‘het einde van de eenzaamheid’ van benedict wells, die heb ik als fysiek boek toevallig liggen dus die ga ik deze vakantie ook maar eens lezen.
@Era zwarte lelies kan ik niet vinden als Ebook? Kan dat kloppen?
@DelilahBard dankje voor de tip, ze staat alleen niet in kobo plus. Maar wellicht dat ik later een ebook van haar gewoon ff aanschaf. Of fysiek, koop liever fysieke boeken dan ebooks, vind dat dan toch zonde ofzo haha. Liever een paar euro meer en dan een echt boek voor altijd hebben dan iets digitaals…