Hier mijn lijstje van juli! Een deel van het lijstje zijn graphic novels/comics dus die heb ik heel snel uitgelezen, dus daardoor soms ook meerdere op een dag. Maar al met al best tevreden met deze maand
Hier mijn lijstje van juli! Een deel van het lijstje zijn graphic novels/comics dus die heb ik heel snel uitgelezen, dus daardoor soms ook meerdere op een dag. Maar al met al best tevreden met deze maand
Juli was een goede leesmaand voor mij, met twee keer 4,5 sterren. Letters to a Young Poet kon ik niet zo goed raten eerlijk gezegd. Naar mijn idee moet ik hem nog een paar keer lezen om alles eruit te halen. Ik ben wél heel blij met mijn Nederlandse editie.
De correcties van Jonathan Franzen wordt trouwens mijn volgende boek. (Thanks voor de inspiratie @Era!)
Goede leesmaand!
Ik vind het heel fijn dat ik deze maand steeds meer m’n ereader kon pakken ipv m’n telefoon als ik even niet wist wat ik moest doen. Ook voor het slapen lukt het me wat beter.
Dit is van juni en juli! Ik was op vakantie dus heb mijn overzicht toen niet gepost. Aantal toppers en een aantal tegenvallers wel.
ik heb net Hasselby van Johan Harstad uit en heb nu eindelijk een goed antwoord op wie m’n favoriete schrijver is (al heb ik max mischa en tetoffensief nog niet eens gelezen hahaha)
Oh wat tof! Ik vond Max, Mischa en het Tet-offensief zooo geweldig.
dat is echt mn favoriete boek!!!
edit:max mischa en het offensief bedoel ik
Wat voor rating heb jij Caraval gegeven? De allereerste keer vond ik dat boek geweldig, toen moest ik hem herlezen voor Legendary en vond ik hem minder, Legendary maar mwah en nu moet ik al een eeuwigheid Finale gaan lezen, maar heb er weinig motivatie voor. Heb ook nog Once Upon a Broken Heart (gaat over Jacks geloof ik?) in de kast staan.
Verder luister ik nu Lieveling van Kim van Kooten en probeer ik al weken Circe van Madeleine Miller te lezen, maar ik begrijp er helemaal niets van
Juni en juli bij elkaar.
Net The Bell Jar uit en jeetje wat een boek, wat heftig maar ook zo mooi. Zwaar van onder de indruk.
Cursed Bunny is absoluut mijn andere favoriet van dit lijstje, bizarre short stories met als onderliggend thema kritiek op het patriarchaat en de kapitalistische samenleving, love it!
Wow onze smaak komt overeen heb 6 van de 9 ook gelezen. Heb Hex op mn lijstje gezet!
zijn er hier ook ffers met een ereader die nu geen zin meer hebben om papieren boeken te lezen
Heb Caraval ool 4 sterren gegeven! Is bij mij al snel als het plot van een boek mij verrast, en dat deed het!
Ik mis echt goede YA trilogieen zoals destijds the Hunger Games, de test trilogie, divergent en de selectie. Iemand nog een aanrader voor boeken die qua thema’s hier op lijken?
Misschien de Arc of a Scythe trilogie? Is ook dystopian!
Nee, serie (nog) niet gezien! Ik wilde eerst de boeken lezen voordat ik daar aan begin. Over de serie heb ik wel goede dingen gehoord
Ik vond The Chemical Garden trilogie van Lauren DeStefano heel mooi. Dat is echt een dystopie. De Illuminae-serie van Kristoff en Kaufman is meer space sci-fi, maar zooo goed. Spannend en leest lekker weg.
Misschien de Legend triologie van Marie Lu? Die was in die tijd ook heel populair.
Ja de Bell Jar is zo goed hè!! Boek heeft zo veel indruk op me gemaakt en ook een spiegel voorgehouden wat soms nogal pijnlijk was
Is het boek van patronen doorbreken een aanrader?