De boeken die ze als Madeleine Wickham schrijft zijn ook niet aan mij besteed. Het grappige met de laatste boeken die ze als Sophie Kinsella heeft geschreven (vanaf āik krijg je welā zeg maar) is dat ik ze de eerste keer altijd maar mwah vind en lang niet zo leuk en grappig. Bij het herlezen vind ik ze wel heel erg leuk! De een is wel sterker dan de ander. Vond verras me wel vlot geschreven, lekker over the top, maar ook wel met een logische karakterveranderingen.
Haar verhalen doen ergens wel wat āvolwassenerā aan. komt misschien ook omdat haar eigen leven anders is? en, maar weet niet of het ergens op slaat, ik dacht misschien heeft ze nu wel een nieuwe āschrijfstemā ontwikkelt. Sophie gemixt met Madeleine. De humor van Sophie, wat serieuzer van Madeleine zonder in te boeten op een vlotte schrijfstijl.
@Elegance wat leuk! Makkelijk kiezen dan, want dan ga ik die nu ook lezen. (vind de eerste pagina trouwens wel erg wollige taal. Hoop dat dit beter wordt. Er is ook een mini serie van. Heb je die al gezien?)
@Baymax wat grappig dat jij hem nu leest! Ik heb er ook wel lang over gedaan moet ik zeggen. Idd het is her en der wel langdradig geschreven. Ik vond het gaandeweg wel beter worden!