Ik ben gisteren begonnen in Klara en de zon (Ishiguro) en ik vind het verrassend goed! Ik had er op voorhand alleen nog maar positieve reviews over gelezen en dacht daarom dat het maar een overhyped boek zou zijn. Nu baal ik dat ik in de namiddag op familiebezoek moet, ik wil verder lezen
Marga minco - het bittere kruid en de val. (Die laatste vond ik nog wel beter.)
Franca treur - De woongroep en regie aanwijzingen voor de liefde
Renee van marissing - partime astronaut
Stella Bergsma - Pussy album
Alma Mathijsen - Ik wil geen hond zijn
Tim Krabbé - Marte Jacobs
Kader Abdolah - Het huis van de moskee
Marieke Lucas Rijneveld - De avond is ongemak
Jaap Robben - Zomervacht
Murat Isik - Wees onzichtbaar
Vlaams, maar wel Nederlandstalig:
Lize Spit - Het Smelt
Griet op de Beeck - Kom hier dat ik u kus
Arthur Japin heeft veel historische romans, dus speelt wel voor 20e/21e eeuw vaak maar vind zijn boeken zo mooi.
Realiseer me nu dat ik ook helemaal niet zo veel Nederlandse schrijvers lees. Zonde! Ik ga eens meelezen met de tips.
Dit zijn trouwens nog mijn gelezen boeken in juli. Mijn favoriete van juli waren âThe girl who drank the moonâ en âThe Flatshareâ
Ja S is echt een mooi boek. Al die losse onderdelen maken het echt speciaal
So far best prima! Vind het een beetje traag op gang komen, maar het leest goed weg en ik ben wel geĂŻnteresseerd in wat er verder gaat komen, dus blijf wel doorlezen!
Gisterenavond the pastel effect uitgelezen, best oké boek. Vind het nog steeds vervelend dat je op Goodreads geen halve sterren kan geven haha want ik wilde het 1,5e ster geven maar dat kan dus niet.
Nu mag ik een nieuw boek uitzoeken! Denk dat ik voor Malibu Rising van Taylor Jenkins Reid ga
The Flatshare/Veel liefs vond ik ook goed, op het eerste gezicht een gewone chicklit maar er zat onverwachte en goed geschreven diepgang in! Het was voor mij echt een verrassend uniek boek in dit genre.
Ik heb het allebei maar vind tot nu Goodreads app toch nog wel wat fijner in gebruik. Klopt inderdaad dat je het overzetten, maar ik zie dat ik toch nog wat boeken mis die niet niet mee over zijn gegaan. Halve sterren geven inderdaad fijn!
Ik vind het zo grappig dat je over PLL zegt âik ben hier echt te oud voorâ, zo herkenbaar. Ik ben met de boeken begonnen toen ik ook helemaal verslaafd was aan de serie, dus rond mijn 16e. En ik was helemaal hooked, heb in één zomer denk ik 8 van de boeken gelezen en nu doe ik al 7 jaar over de overige 8 . Een keer in de zoveel tijd pak ik er weer eens eentje op, maar het verhaal staat inmiddels te ver van me af en zit ik te veel met de serie in mijn hoofd waardoor er geen chocola meer van te maken valt.
Ja ik gebruik nu StoryGraph! Heb alles geĂŻmporteerd vanuit GoodReads, ik dacht dat bij mij alles goed gegaan was wel. Halve sterren geven is prettig haha. Verder vind ik beide apps prima in gebruik, maar ik gebruik het ook echt alleen om boeken in te zetten en niet te zoeken naar recommendations enzo (alhoewel die ook in Storygraph zitten).
Ik heb Storygraph, maar tot nu toe vind ik Goodreads wel fijner in gebruik, ondanks bepaalde functies die ik daar wel gewoon in mis.
Ik heb m uit, was inderdaad fantastisch!
FF Laagdrempelige Reading Challenge
Dag 5
Heb jij op dag 4 (zondag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb dit weekend The Midnight Library van Matt Haig gelezen en ik vond hem erg fijn. Ik weet dat er wisselende reacties op zijn, maar ik hoor bij de lovende kant haha. Het is toegankelijk geschreven en alle verwijzingen naar moderne filosofen zijn mooi gedaan en ik leefde echt onwijs mee met Nora. Het heeft mij echt aan het denken gezet en ik denk dat ik dit boek even nodig had ofzo, met alles waar ik op dit moment in mijn leven over nadenk.
Ik viel dus weer in slaap na 5 min . Mijn slaap is je challenge dankbaar!
Ook heeel lekker
Ik heb gisteren in de trein Trixieâs & Katyaâs Guide to Womanhood gelezen, âs avonds begonnen in The Final Girl Support Group van Grady Hendrix
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik heb De dromenweefster van Cristina Caboni uitgelezen. Het verhaal zelf vond ik leuk, alleen de schrijfstijl niet zo. Ligt misschien ook aan de vertaling. Verder vond ik het storend dat steeds benadrukt werd dat die vrouwen zo ontzettend onzeker waren, terwijl ze volgens het verhaal super getalenteerd en knap waren.