Same here, ik had nog een x aantal boeken van de bieb hier thuis liggen maar op voorhand maar weer terug gebracht omdat ik er toch niet aan toe ga komen de komende weken. Was véél te optimistisch 
Deze maand alleen Klara and the Sun gelezen (was okay, maar had er meer van verwacht) en nu lees ik iedere avond voor het slapengaan de geïllustreerde versie van Harry Potter and the Goblet of Fire. Met alle papers die ik moet lezen kan m’n brein even niks anders meer aan en dit is echt een comfort read. (Is wel echt een meerjaren project met die geïllustreerde edities van Jim Kay. Dit boek kwam uit in 2019 en deel 5 komt waarschijnlijk in 2022. Ben begonnen met The Philosopher’s Stone in 2015 en hopelijk zijn rond 2028/2029 alle geïllustreerde delen uitgebracht. Maaaar ze zijn wel echt prachtig.)
En snap ik! Ik heb ook eigenlijk geen idee waarom ze niet vertaald zijn? Vind het echt een toevoeging, de illustraties, en zeker voor kinderen.
De laatste pagina’s van het eerste boek nodigde wel uit om verder te lezen dus zodra ik klaar ben met reading challenges van september ga ik beginnen aan deel 2!

Volgens mij is jouw boekenkast echt de hemel met al die speciale edities haha.