En @Feather
O ja zo mooi zijn die! Ik heb van de week het tweede deel binnengekregen. Maar het is inderdaad jammer dat ze niet in het Nederlands zijn, ik zou ze ook graag willen voorlezen.
Heb gister Jonge vrouw in blauw van Alena Schröder uitgelezen en vind het echt een heel boeiend boek! Ondanks dat je een aantal verhaallijnen door elkaar leest, leest het wel fijn weg. Vond het ook jammer dat ie uit was
Iemand hier The Starless Sea van Erin Morgenstern gelezen? Ik ben begonnen, maar vind hem nog niet echt boeiend.
Ah ja dat YA-adult verschil is wel echt te merken inderdaad, maar dat is/was natuurlijk ook de doelgroep waarvoor geschreven werd. De dingen die je noemt heb ik in het eerste boek van Magic Bites nog niet gezien, maar aangezien iedereen die van fantasy-romance houdt er lyrisch over is geloof ik meteen dat het nog komt De laatste pagina’s van het eerste boek nodigde wel uit om verder te lezen dus zodra ik klaar ben met reading challenges van september ga ik beginnen aan deel 2!
Heb jij verder nog andere tips? Of misschien een goodreads account? Ik heb dus nog niet zoveel fantasy-romance gelezen dus alles is welkom. In datzelfde genre heb ik ook nog Stray, The Bridge Kingdom en Dreamer’s Pool opgeschreven. Die worden ook vaker getipt door mensen die dat genre leuk vinden, maar misschien heb je die ook al gelezen haha
Vandaag the memory police van Yoko Ogawa uitlezen.
Tijdens het lezen had ik al niet echt een idee waar het heen zou gaan. Maar nu uitgelezen vind ik het maar een vaag verhaal. En denk ik meh, boek is wel fijn geschreven Maar verhaal boeit me niet.
Je noemde zelf al Halfway To The Grave, maar dat is echt mijn favoriet als het gaat om paranormal/fantasy romance.
Voor de zekerheid in spoiler, maar
Kijk hoe mooi deze editie is
Zodra ik de editie van Goldsboro binnen heb, zal ik ze eens naast elkaar leggen en vergelijken! Die vind ik ook echt mooi. Hopelijk hebben ze het VAT probleem gauw eens een keer opgelost, ik wil mijn boekennn
Wauw prachtig! Volgens mij is jouw boekenkast echt de hemel met al die speciale edities haha.
Ik heb eight detectives van alex pavesi uitgelezen vandaag, zat slim in elkaar en las lekker weg. De opbouw van het boek was ook fijn, heel gestructureerd. De ‘ontknoping’ dat Julia de verhalen had herschreven en alle originele hoofdstukken werden uitgelegd vond ik een beetje verwarrend, maar het laatste hoofdstuk was wel weer pakkend. Ook vond ik het interessant en verfrissend hoe er eigenlijk acht boeken in één boek zaten. Leuk voor liefhebbers van murder mysteries
Iemand de nieuwe Sally Rooney al gelezen?
Ik merkte dat ik me echt ergerde aan de hoeveelheid seks. Absoluut niet uit preutsheid of wat dan ook, maar op een gegeven moment draaide ieder hoofdstuk uit op ‘he put his index finger inside her’ en had ik het gevoel dat ik een 50 shades zat te lezen. Juist de dialogen/omschrijving van gevoelens vind ik normaal heel mooi bij Rooney en miste ik nu een beetje
OMG zo mooi!! Ik vind deze en die van Goldsboro ook de mooiste, echt twee parels naast elkaar! Staan in deze de illustraties in kleur?
Ik ga er vandaag in beginnen met lezen, hoop dat het lukt met het Engels
Zes boeken en allemaal tegenvallers. Ben nu al een tijdje bezig in 22-11-1963 en vind die fantastisch!
Hof van zilveren vlammen ****: gebeurt eigenlijk te weinig
Piranesi ***: te lange opbouw
Greenwood ***: ik vond de manier van terug in de tijd heel leuk maar soms werden er te veel bladzijdes gebruikt om weinig te zeggen en ik vond die meid uit het heden stom.
The Girl Who Speaks bear ****: leuk vermakelijk kinderboek!
Voor mijn doen heel weinig gelezen, vooral omdat ik 2 weken vakantie had maar het laatste boek was in het Engels en dan lees ik nogal traag.
Ik ben ook 22-11-1963 aan het lezen. Goddank een verslavend boek haha, want wat een dikke pil!
Echt he! Ik was begonnen als luisterboek maar wilde er sneller doorheen omdat hij zo goed was dus toen toch gekocht. Hij is alleen zo dik dat ik vaak 's avonds niet zo’n in heb die in bed te lezen haha. Ben nu volgens mij bijnaaaa bij de ontknoping.
Hoe vond jij Goed werk (behakve de 3 sterren dan)? Stonden er iets van tips in waar je wat aan gehad hebt? En is het op een prettige manier geschreven? Ben met dit soort boeken altijd een beetje bang voor heel Amerikaans schreeuwerig happy vibes (Maargoed, ze is natuurlijk Nederlandse) of super belerende toon.