Blijkbaar heeft deel 3 van The Founders al een titel en cover @DaintyDream Jij had Foundryside ook toch?
Crazy rich asians deel 2 Ik vind de boeken van Kewin Kwan echt leuk en grappig, leest lekker makkelijk weg.
The midnight library Vond het een leuk boek en ook in een keer uitgelezen maar zo jammer dat er niet dieper op het magische aspect werd ingegaan. Wellicht was dat ook niet totaal de insteek van het boek maar had dat wel echt leuk gevonden.
Ik lees nu The Family upstairs, hierna lijkt het mij wel leuk om iets te lezen met een beetje magie. Iemand een idee?
Die edities van classics zijn zo leuk hè
Ja ik wil ze allemaal haha, ook helemaal niet zo prijzig. Deze was tien euro
The Humans heb ik ook nog liggen. Heel benieuwd!
Ben nu op de helft van 22-11-1963 . Het is dat het zo’n leuk boek is, maar er komt geen eind aan haha.
Het is geen nieuwe reeks! Ze worden door Fairyloot opnieuw uitgebracht, aangezien van deze kwartetreeks geen matchende (hard)covers bestaan.
Het speelt zich af in 1920, New York. Het zijn paranormal mystery’s, ik heb ze zelf nooit gelezen (wil ik wel al jaren, maar nooit gekocht om bovenstaande reden). Wel heeeel benieuwd naar, omdat ze wel populair zijn!
Oh ik vind die linnen boekcovers zo mooi, ik heb deze ook❤️ Wil nog meer klassiekers voor in mijn boekenkast.
Ik heb hem net opgehaald bij de bieb, schrok wat van hoe dik het boek is😂. Even moed verzamelen om erin te beginnen nadat ik ander boek uit heb.
Oh wow dat zouden ze met elk boek moeten doen!
Kent iemand deze boekenreeks? Dit was echt mijn favoriete reeks toen ik jonger was. Vond het zoo ontzettend leuk.
Jaaa ik! Was ook mijn lievelings vroeger. Heb alleen het laatste deel nooit gelezen dus nu weet ik niet hoe het afloopt en het is inmiddels zo’n 10 haar geleden dat ik die boeken las dus dan zou ik om het laatste deel te kunnen snappen eigenlijk de hele serie opnieuw moeten lezen maar denk niet dat ik daar zin in heb haha. De serie wordt ook best slecht beoordeeld op goodreads
Ohhh volgens mij heb ik deel I & II hiervan nog thuis in de kast staan. Paste exact in straatje van Hush, Hush, Twilight, Fallen, etc. Al die YA Paranormal romance/fantasy boeken gebruikten toen exact dezelfde formule en ik las ze allemaal
Ja kan ik me voorstellen, als ik het nu zou lezen wellicht niet meer zo goed. Maar vond het vroeger echt fantastisch, herinner me niet zoveel verhaallijnen meer van boeken die ik lang geleden heb gelezen maar van deze echt nog heel veel haha. Zo leuk.
Ik heb They both die at the end (Adam Silvera) uit. Vond het verhaal wat onuitgewerkt en onaf aanvoelen. Geen mega aanrader, leest ondanks het onderwerp weten dat het de laatste dag is dat je leeft wel makkelijk weg door de korte hoofdstukken. Ik vond 't wel heel leuk dat het vanuit twee perspectieven is geschreven, en er ook andere mensen aan bod komen. Het hele ‘leef alsof het je laatste dag is’ ligt er dik bovenop, waardoor het wat makkelijk aanvoelde (in de zin van: om te lezen). Ik miste diepgang, maar volgens mij is het een YA en dat is ook niet helemaal mijn genre.
Ga nu Hier komen wij vandaan (Leonieke Baerwaldt) lezen en daarna eens kijken wat er nog op mijn ereader staat.
Ben begonnen in the priory of the Orange tree. Maar omg zoveel verschillende namen. Ook het door elkaar gebruiken van voor en achternaam met titel. Ben alleen maar notities aan het maken wie wie is hahaha.
Haha ja ik las deze serie toen ik 17 was ofzo, maar toen ergerde ik me al zo erg aan de personages en dat elk boek exact hetzelfde probleem als plot had, dat ik ben afgehaakt na boek 4 ofzo
ik heb the midnight library gelezen en ik ben er echt door teleurgesteld. ik vind hem echt heel overrated. zonde, want het idee is echt intrigerend!
Vond ik ook! Heb wel dus nog twee andere boeken gekocht want vind wel dat hij fijn schrijft. Maar het had inderdaad zo‘n prachtig boek kunnen zijn