Wat zijn jullie favoriete boeken podcasts? Mag ook Engels want lees ook veel in die taal.
Ik heb een paar van BoekenFM geluisterd en het is wel leuk maar vind het niet heel spectaculair/diep gaan dus als iemand andere tips heeft, leuk!
Wat zijn jullie favoriete boeken podcasts? Mag ook Engels want lees ook veel in die taal.
Ik heb een paar van BoekenFM geluisterd en het is wel leuk maar vind het niet heel spectaculair/diep gaan dus als iemand andere tips heeft, leuk!
Als je van Nederlandse feelgood houdt, is Liefteratuur ook leuk!
De verfilming van red white & royal blue staat op amazon prime
Jaa! Heb je m al gezien? Ik wil nog kijken, vond het boek echt een lieve romcom
Ja net gekeken! Heb het boek niet gelezen maar vond de film echt heel cute
Voor kinderboeken is lawines razen een aanrader! En voorproevers is ook leuk.
In het podcast topic staan nog wel meer tips.
Vind het wel jammer want keek erg naar dit boek uit… maar goed…
Nu weer even mezelf verliezen in boek 2 van de ACOTAR serie
Doen jullie makkelijk boeken weg? Ik best wel, terwijl ik vroeger alles wilde bewaren zodat ik ‘later’ zo’n mooie grote volle boekenkast kon hebben. Nu woon ik niet groot genoeg voor een grote boekenwand, maar ik heb wel een boekenkast in de woonkamer en ik vind het vooral heel onrustig om veel boeken erin te staan die ik ‘gewoon wel leuk’ vond en niet meer ga herlezen (en waar ook geen speciale herinneringen aan zitten zoals gekregen van iemand of op een speciale plek gekocht). En soms vind ik het dan juist jammer dat ik een heel goed boek als e-book heb gelezen.
Maar ik doe dus best makkelijk boeken weg die geen joy sparken
.
Mijn vroegere ik zou echt geschokkeerd zijn haha
Zolang ik nog ruimte heb, ga ik niets weg doen haha
Ik heb bijna al mijn fysieke boeken weggedaan, behalve de boeken die om één of andere reden een bijzondere waarde voor me hebben (voornamelijk cadeaus, superfavoriete boeken, speciale edities)! Ik koop wel eens fysieke boeken om boekhandels te steunen, maar die geef ik eigenlijk ook bijna altijd weg.
Ja, ik heb ook niet veel ruimte nu, dus alle boeken die ik leuk vond voor een keertje maar niet perse nog eens hoef te lezen gaan weg.
Heb hetzelfde. Heb nog wel 2,5 Billy vol aan boeken, maar heb een tijdje terug al een hoop weggedaan en ga deze kasten tzt ook vervangen en dan nog meer weg doen. Lees ook amper nog fysiek, bijna alles digitaal. Den dat er nog 1 Billy aan leesboeken overblijft en een halve met kunst- en reisboeken (en mijn Dikke Van Dale, alle andere woordenboeken gaan dan ook eindelijk maar eens weg )
Hier toevallig voor het eerst een stuk of 10 boeken verkocht haha. Wilde eerst ook zo’n groot mogelijke boekenkast maar door ruimte toch kritisch moeten zijn.
Maar is het dan juist niet een heel goed boek? Haha. Ik ben altijd heel verbaasd als mensen zeggen ‘ik vond de personages niet sympathiek’ en een boek daarom weinig sterren geven. Mi zijn boeken niet altijd bedoeld om je een goed gevoel te geven… ik vind juist dat als het boek iets met me doet, negatief dan wel positief, het goed geschreven is. Ik ben het met je eens dat alle personages uit Cleopatra en Frankenstein bloedirritant zijn, maar dat vond ik juist het leuke eraan haha.
Ik las jouw post en heb gelijk boeken te koop gezet. Wilde altijd een zo vol mogelijke boekenkast maar wat een onzin ook. Sommige boeken vond ik niet eens leuk dus hop, op Vinted gezet!
Ja dat doe ik ook! Ik zet het te koop voor een paar euro en koop van de opbrengst weer een nieuw boek. Maar aangezien ik twee volle boekenkasten heb, sparkt er best veel joy kennelijk.
100%! Personages hoeven niet sympathiek te zijn om een boek goed te vinden. Maar in dit geval vond ik de personages niet sympathiek én het boek niet goed
Ik ga zaterdag op vakantie en heb dit lijstje klaar staan + nog enkele luisterboeken (Nazaten en De Camino)
Geen idee waar te beginnen - als ik de helft haal ben ik al blij. Dus als iemand zegt: dit is echt een topper, begin ik daar lekker mee haha!
Mogen afraders ook?
Op zich doe ik boeken wel makkelijk weg als ik ze niet leuk vond, maar ik ben lui dus meestal komt het erop neer dat ik pas als het echt niet meer past eens ga kijken wat voor boeken < 3.5 sterren er nog in staan en zet ik die te koop. Maar ik koop ook wel eens boeken die ik op de ereader heb gelezen die ik heel leuk vond omdat ik het dan juist wel weer leuk vind om die te hebben (ook al ga ik die de aankomende 5 jaar waarschijnlijk niet herlezen).