Ja ik ook! Denk nog regelmatig aan de boeken
Ik heb Gejaagd door de wind net uitgelezen. Ruim 700 pagina’s en er heel lang over gedaan. Het laatste deel viel me 100 punten mee en nu wil ik het vervolg gaan lezen, alleen dat is ruim 800 pagina’s
Ik vond hem goed maar met leuk zou ik hem niet omschrijven. Echt een typisch Lize Spit boek waar je na het lezen helemaal verslagen bent
Ja, ze had me getagd in de post dus ik zag het inderdaad. Zo leuk! Bedankt voor het doorgeven
Ja echt geweldig
Nou echt. Ik heb het smelt met een misselijk naargeestig gevoel dicht geslapen. Ze kan goed schrijven maar vrolijk word ik er niet perse van.
Het interview bij nooit meer slapen is ook een aanrader trouwens. Daar verteld ze nog wat over het boek. Bij boekenfm is het boekenweekgeschenk besproken.
Heeeel erg longshot dit, herkent iemand deze passages uit een boek?
Foto weg
De tweede is Vrouw holle maar wonderland lijkt weer Alice in wonderland? Maar misschien klopt die vertaling niet helemaal
Edit: en de eerste de vliegeraar? Kite runner? Geen idee of dat te kort door de bocht is, heb hem niet gelezen
Ja dit heb ik ook vaak! Ik zet ook weleens boeken op m’n favorietenlijst ipv. reserveren. Maar goed soms is er een lange wachtrij en dan wil je er in ieder geval alvast opstaan anders kan je het nooit lezen. Maar dan weet je nooit wanneer ze ongeveer komen.
En zo lang mogelijk uitstellen om boeken op te halen als ze er zijn, dan heb je in ieder geval de langst mogelijke uitleentermijn.
Het is wel een goede stok achter de deur om vaker te lezen in ieder geval .
Nu ben ik wel heel benieuwd om welke 4 boeken het gaat natuurlijk! En sowieso verlof opnemen. Of kun je thuiswerken en lezen in je pauzes? Dat doe ik ook wel eens hahah
Oh leuk! Ik heb hier geeneen van gelezen haha maar veel leesplezier.
Hebben jullie nog tips voor leuke boekenboxen? Ik heb een boekenbon en ik wil er iets leuks van kopen, dus ik dacht aan een boekenbox. Misschien ACOTAR of de Folk of the air serie van Holly Black? Meer aanraders?
Ik lees alle genres, maar favo’s zijn fantasy, feelgood & (Engelse) klassiekers.
Ja!
Ik kan Folk of air ook aanraden!!
Acotar! Ik was weer wat minder fan van de air series (maar dat is smaak hoor, ik kan ook niet goed uitleggen waarom). Acotar duurde wel even om erin te komen 1e deel maar daarna vond ik die fantasywereld echt heel leuk! Glass of Throne vond ik ook een erg leuke serie van haar.
Fantasy vond ik de Sabaa Tahir serie ook leuk.
Acotar en Folk of Air zijn allebei leuk! Andere favorieten van mij zijn Strange the Dreamer, Prison Healer en de All Souls Trilogy.
Haha te veel leuke boeken(series), bedankt voor jullie reacties! Keuzes maken is moeilijk
Volgens mij was jij (@vitaminwater) destijds op zoek naar boeken met vampieren?
Ik dacht in ieder geval aan jou toen ik dit voorbij zag komen