Het algemene boekentopic (Deel 1)

O echt? Ik dacht dat er alleen nog De Beer en de Nachtegaal was!

image

Weet niet of ie al vertaald is!

2 likes

:partying_face: Yes! Neem aan dat het het derde deel is! Dankje!

1 like

Ben hier echt net gisteren aan begonnen, deel 2 dus :heart_eyes:

1 like

Bevalt niet/kapot?

Vond deze bij de boekhandel + kattentas, love it :joy:

2 likes

Hebben jullie al iets bij Bookaroo besteld? Het werkt eigenlijk net als B.ol, maar lokale boekhandels doen de levering. Dus je steunt boekwinkels terwijl je wel het gemak van online bestellen hebt. Ik vind het echt een goed initiatief dus ik heb net iets besteld om het steunen (ze moeten 10.000 boeken halen binnen 2 weken voor een succesvolle lancering).

4 likes

Toen ik laatst op die website keek was die zo traag dat ik niet eens op een boek kon zoeken. :grimacing: Maar wel een goed initiatief ja!

Ik lees nu De ketting van Adrian McKinty, samen met @MissMarple. We lezen iedere dag 50 pagina’s en bespreken dan wat we vinden. En het is een thriller dus het was ook het plan om te bespreken wie we denken dat de dader is, maar dat is in dit boek (nog) niet echt aan de orde. Wel leuk, een soort ‘live’ boekenclub.

2 likes

Lezen jullie ook zo snel op een ereader? Heb sinds zaterdag al 5 boeken uit :frowning:

  • Umami van Laia Jufresa (mooi!)
  • HEX (lol)
  • Keizer van Sarah Sluimer :heart:
  • Hallo muur van Erik Jan Harmsen
  • Sampler 2019 van Das Mag
1 like

Haha ja ik geloof dat ze technische problemen hadden vanwege een bezoekerspiek

Het initiatief is heel mooi, misschien dat ik straks nog even rondneus.

1 like

Ik vond de Winternight trilogie van Katherine Arden echt heel mooi (The Bear and the Nightingale), geïnspireerd op Russische mythes et cetera.

Dus nu deze besteld:

image

Maar nu dus Koreaans (nine tailed fox).

Als iemand anders nog aanraders in folklore/mythes heeft hoor ik ze graag.

Ik ga morgen op vakantie en heb net een kobo plus abonnement afgesloten. welke boeken zou ik echt moeten lezen? Zie door de bomen het bos niet meer haha

Heb zelf geen kobo abonnement maar ik vond bloedfraude van John carreyrou , Sharp objects van gillian Flynn, Eleanor Oliphant is completly fine van gail honeyman , de laatste magiër Lisa maxwell. Heel goed.

1 like

Ik ben ook heel benieuwd naar deze! Ik heb er al goede dingen over gelezen.

Zelf ben ik nu bezig in Godsgrave. :ok_hand:t2: Ik moest die wel gelezen hebben voor deel 3 over een aantal maanden komt.

1 like

Heeee toevallig, ik ben ook in Godsgrave bezig haha. Om dezelfde reden.

Haha wauw toevallig inderdaad! Maar als ik me goed herinner heb ik wel vaker boeken gezien bij jou die ik ook net las/lees of net gekocht heb oid. :smile:

Ah dat is rot :frowning: Mijn kobo (geen forma) was binnen een jaar kapot. Vond ik ook echt slecht.

@houseofmemories Love de kattentas!

@Briseis Nee, want als ik bestel, bestel ik bij de lokale boekhandel :slight_smile: Maar de lokale boekhandel is kut hier, dus ga liever bij Van Piere in Eindhoven. Initiatief vind ik wel goed trouwens.

@Dragoste Ik wil Godsgrave ook nog lezen, heel benieuwd naar.

Ik heb net Knap voor een dik meisje (goed boek, confronterend ook) en Verknocht uit :slight_smile: Nu even kijken wat ik nu ga lezen. Heb echt geen idee, haha.

2 likes

Iemand hier die De Boekbinder al gelezen heeft? Lijkt me een super interessant boek, maar ben benieuwd of iemand hier 'm al gelezen heeft en er wat van vind

Ik hoop dat ze het gaan halen!

1 like