Het Amsterdamtopic

Ik ben down.

1 like

Yes!

2 likes

De School en RADION zijn mijn go to’s. De School kunnen wel echt super posers rondlopen ja, allemaal van die boys ook met die sporty berlin stylo, erger me daar altijd kapot maar vind het altijd lekker in de Tuin. RADION is leuke crowd vind ik, maar verschilt ook per feestje. Ik pak wel vaker feestjes die niet per se in een club zijn maar andere locatie! Ik kijk altijd wie er draait en baseer daar mijn keuze op. Op 1 juni is er iets leuks in de Claire waar ik graag heen wil eigenlijk, ben daar nog nooit binnen geweest (want: zelfde eigenaren als Disco Dolly :roll_eyes:) maar dit zag er goed uit.

Als je wat minder houdt van elektronische muziek (@Flamoes) kun je kijken naar Chin Chin, Edelwise, Pacific Park in 't weekend, Vunzige deuntjes, de chicago social club

3 likes

Haha ja, best wel

Ik vind chin chin heel gezellig altijd, soms wel echt mega druk en hele andere vibe dan dat ik normaal gewend ben van de school en shelter maar die afwisseling is wel chill

Ook bij shelter en de marktkantine

2 likes

Oh wow ik ben skatecafe helemaal vergeten, daar ga ik de laatste tijd best vaak heen

Zijn jullie weleens in garagenoord geweest? Daar ben ik best benieuwd naar

2 likes

@Flamoes @macklemore en de rest die interesse hebben; lijkt me super leuk om in de zomervakantie een keer te meeten :smile:

2 likes

Hit me up ik wil ook De school en Chin chin

2 likes

Oké lets go, gooi datum

2 likes

Maakt niks uit toch

1 like

Nee nog niet, maar ben ik ook wel benieuwd naar! Vrienden van me waren heel enthousiast.

En ik wil ook wel een keertje uit met jullie, lijkt me leuk!

2 likes

Ja leuk, Amsterdam meeting!

1 like

Ik wil meeee

Het Weekend pakken ?

Ik heb dit weekend al afspraken prrrrt.

Volgende wellicht. Al heb ik net een vriendje gevraagd af te spreken maar denk eigenlijk dat ie dan al iets heeft

ah, ik bedoelde Het Weekend = naam van een feestje dat eens per maand is! :smile: Dan is het open van vrijdag - maandag (of zaterdag - maandag, not sure). Dan kunnen we ook overdag!!

Hebben andere ellegirls daar ook zin in? @Opheliac @Frankie @Chuckie @oversized (volgens mij gaan wij vaak naar dezelfde plekken btw :P) @Amphitrite
ik wil graag ook naar Garage Noord !! en er is ook nu een nieuwe club open op een schip ofzo? Maar hoorde van mijn dj vrienden dat het echt een flop was

1 like

Hahahahaha oh oma lette even niet op

2 likes

Klinkt wel gesjel

Ik volg jullie gewoon :sheep:

@Amphitrite potverdorie dan kan ik ook nog zelfs

1 like

Ik doe ook mee!