Het Amsterdamtopic

Ik op de prinsengracht ook niet! We zijn ook niet super lang gebleven tot boot 50 ongeveer. hadden een plek vol in de zon en de wijn was op een gegeven moment op. Daarna ff opgeladen op een terras en doorgegaan naar de utrechtse straat.

Leuke dag gehad?

Ahh ja ik heb juist het einde gezien! Was wel leuk, daarna nog kort naar homomonument geweest. Maar uiteindelijk was ik er vrij vroeg klaar mee en ging om half elf of zo naar huis

Ik stond op een boot in de optocht gisteren, was zo bijzonder weer!

2 likes

Ik vraag me dus altijd af hoe al die mensen plassen. Of moet je het 6 uur lang ophouden haha?

1 like

Bij ons op de boot zat wel een klein toilet naast de motor. Alleen was het eigenlijk niet de bedoeling om die tussendoor te gebruiken, omdat we ook een choreografie hadden. Maar al met al zaten we een kleine 4 uur op de boot. Je zweet zoveel dat je amper naar de wc hoeft.

2 likes

Is er iemand die vanavond naar het protest gaat i.v.m. de mishandeling tijdens pride en bij wie ik misschien mag aansluiten? Ik wil eigenlijk wel gaan maar vind het spannend om alleen te gaan.

Was je nog gegaan? Ik wilde wel maar redde het niet met werk.

1 like

Hebben jullie tips voor goedkoop uit eten in de buurt van Westerpark/West/Baarsjes?

Ik kom alleen op spaghetteria, fast food of een afhaaltentje zoals die Chinees bij westerpark. Als ik google krijg ik alsnog dure dingen :smiling_face_with_tear:

Ik weet niet wat je budget is maar restaurant Amsterdam vind ik altijd lekker eten!

3 likes

De Walvis vind ik altijd leuk, maar is wel de andere kant van Westerpark

2 likes

loving hut? op de admiraal de ruijter

1 like

Ben lang niet uit eten geweest maar heb wel lekkere (vegan) dingen gehad bij Soil, Loving Hut, Meatless district, Cradam/cafƩ-restaurant Amsterdam.

Nieuwe toevoegingen: Podium MozaĆÆek, Vleesch noch visch (is wel fastfoodachtig).

1 like

Meer oud west, maar cafe lennep, golden brown bar en cafe thuys vond ik wel leuk altijd.

2 likes

Bedankt voor de tips! Sommige plekjes kende ik nog niet, maar zien er goed uit!

ah ik zie je post nu pas! Je had wel bij mij aan kunnen sluiten, stuur me de volgende keer anders een DM!

1 like

Ik word er echt ff gestoord van hoe druk de horeca is. Als ik over 2 weken (!!) wil reserveren bij 1 van de tacqueria’s in Noord zijn de meeste relaxte timeslots al niet beschikbaar tenzij je aan de bar wilt zitten

Coba ook? Heb daar een tijdje terug een paar dagen van te voren kunnen reserveren.

2 likes

Jaa coba en bacquelar, als je niet om 20:00 alweer weg wilt moeten of laat wilt reserveren kun je alleen nog een bar seat kiezen en daar heb ik geen zin in

2 likes

Volgens mij is bacalar meestal wel snel vol, want een jaar geleden was 2 weken van te voren ook te kort! Volgens mij was er toen pas na 4 weken weer plek!

1 like

Ah ja ik was even vergeten dat dat een ding is, een bepaald tijdsblok reserveren. Vervelend is dat, überhaupt dat je zo ver vooruit moet plannen voor een avond ergens eten. :confused:

3 likes