Heeft iemand tips waar je uitgebreid kunt lunchen? En een plek om te borrelen en hapjes te eten?
Uit het topic heb ik lion noir en buffet van odette opgeschreven!
Om te borrelen en hapjes te doen, vind ik zelf wine bars altijd heel fijn. Heb goede ervaringen met Bubbles & Wine aan het Nes, maar net ook goede verhalen gehoor over Bar Pif.
Wat is een leuke plek om te gaan dansen vanavond met een beetje 90s / 00s muziek?
Heeft er iemand ervaring met een schoonmaakbedrijf bij een verhuizing? Ik ga (hopelijk) verhuizen, maar ik haat schoonmaken, maar wil er natuurlijk schoon in gaan.
Waar in amsterdam kan je lekkere vers belegde bagels kopen.
Flo’s Deli
Ja Flo’s is lekker. Maar tijdens lunchtijd wel even extra tijd voor uittrekken.
Breadwinner
Ik was erg tevreden met Schoonmaakwoede!
Weet iemand een bloemist in de Bijlmer die bezorgt? Wil iets naar een collega sturen en bestel het liefst bij een lokale bloemist in de buurt
Fleurop laat de boeketten altijd door een lokale bloemwinkel maken. Dan zit er dus wel een bedrijf tussen maar soit
Tony’s bagels
Ik woon 30 minuten van Amsterdam af maar ben er eigenlijk alleen als ik een “missie” heb haha.
Nu wil ik morgen met mijn vriend een dagje Amsterdam doen, hebben jullie nog leuke tips om te doen?
Ik zat zelf al te kijken om een irisfoto te nemen (volgende week zijn we 16 jaar samen) en naar Vincent meets Rembrandt in de Noorderkerk. Leuke tips zijn welkom!
Een paar tips voor fijne zaken rondom de Noorderkerk:
- Lekkerste appeltaart bij Winkel 43, hoekje Noordermarkt/Westerstraat
- Hippe tent: Libertine Petit Cafe, op de andere wand van de Noordermarkt
- Lekkere lunch: Boca’s, iets de Westerstraat inlopen, aan de kant van Winkel.
En als je toch op de Westerstraat loopt, zoek dan naar de verstopte huisjes (hint, ergens tussen de nummers 54 en 70!)
Dank je, die ziet er goed uit inderdaad.
Thanks!
Heeft iemand tips voor een goede pedicure in Amsterdam? Liefst omgeving Oost of centrum. Hoef verder geen lak ofzo, maar wel graag goed verzorgde voetjes.
Beauty by Megan op de Overtoom.
De laatste google reviews zijn allemaal 1 ster (zoek zelf ook een fijne pedicure)
Mijn moeder gaat altijd naar Kim op de Ten Kate markt! Ben er zelf nooit geweest, maar ze is altijd tevreden daar.