Ik heb een huis gekocht () en nu lijkt me dat een goed moment om me eens te laten verhuizen ipv weer zelf lopen sjouwen. Heeft er iemand mss aanraders voor een verhuisbedrijf voor een verhuizing binnen Amsterdam?
Magic Movers vind ik echt helden. Zij hebben mij van Ams naar een andere stad verhuisd maar verhuisden toen althans ook binnen Ams (ook al zitten ze daar niet)
De Wit en draagkracht allebei goede ervaringen mee!
En @InEuropa Thanks allebei! Een collega kwam gisteren ook met Gebr de Wit, die was daar erg tevreden over. En ze hebben tijd op de dag dat ik wil, dus dat is top!
Zijn bij Ashoka geweest, was inderdaad fijn zitten en erg goed gegeten, dus bedankt voor de tip nog!
Voor wie dit leuk vindt: de gemeente heeft een 1+1 actie. Je kunt voor de prijs van 1 kaartje een kaartje gratis krijgen. Als je geen museumkaart hebt, dan voor veel musea. Maar ook voorstellingen, theater, evenementen, etc.
Op die pagina staat een link naar de lijst. Als het goed is, is dan het filter 1+1 geselecteerd.
Zaterdag is het weer Museumnacht - hebben jullie nog specifieke tips? Ik denk dat wij gaan focussen op een aantal dingen in Oost. Ik anticipeer mentaal alvast op de drukte
Hebben jullie tips voor een leuke plek om taartjes te eten, het liefst in de buurt van het museumplein? Of anders tussen het museumplein en het centraal station
M’n favoriet is nog steeds de drie graefjes, maar weet niet of je dat leuk vindt?
Pompadour in de negen straatjes?
Yes, ik ga naar het wereldmuseum (Tropenmuseum) en wil dit jaar toch weer nemo proberen. Is daar altijd veel te druk tijdens museumnacht , maar nemo heeft vaak leuke lezingen en activiteiten
De laatste kruimel!
Tip:
Nihon no hanga (Japans Prentenkabinet) houdt in november een laatste expositie. Ze zijn alleen de weekenden geopend en het is gratis:
Hebben jullie leuke dingen op de planning staan qua exposities of activiteiten voor november en december? Ik wil de Amsterdam Light Festival weer zien maar weer verder nog dingen plannen met vrienden voor het weekend.
De expositie van Nan Golding in het Stedelijk
IDFA
Voorstelling van Kirsten van Teijn over open relaties in Bellevue
Kent er iemand misschien een schilder/klusjesman die op zeer korte termijn mijn huis kan witten?
Ik ben net verhuisd en had vandaag oplevering van m’n oude huurhuis. Ik had eigenlijk zelf een nieuwe huurder aangedragen waarbij ik niet hoefde te schilderen maar die is ineens afgekeurd en nu komt er iemand in die het per se wit wil. Maar ik heb er echt geen zin in om dit zelf te doen, ik wil gewoon lekker dozen uitpakken in m’n nieuwe huis…
Oproepje plaatsen op werkspot?
Ja heb ik gedaan, maar ik dacht, ik wed op meerdere paarden haha
Weet iemand waar de oliebollenkraam die altijd op de brug bij de Kinkerstraat stond gebleven is? Die hadden echt fantastische kaneelsuikeroliebollen en ik mis ze, vorig jaar stonden ze er niet maar toen dacht ik dat dat was omdat de hele straat open lag. Maar helaas dit jaar ook niet