Het Amsterdamtopic

Normaal heb ik echt een hele planning met ADE, maar afgelopen tijd zo druk met werk dat ik vandaag bezig ben met een planning.
Ik ga donderdag eerst naar het concert van overmono in paradiso en daarna bicep en dixon op dgtl, vrijdag wilde ik ook naar dgtl met jayda g en todd terje (heb alleen geen kaartje, dus als iemand toevallig een kaartje te koop heeft let me know). Zaterdag plan ik nooit iets in want dat is mn “rustdag” (in the end nooit een rustdag, beland toch wel weer ergens) en zondag eerst naar job jobse en daarna carista en peggy gou, wll daarna afsluiten in de school zoals altijd, maar weet niet of ik daar nog kracht voor heb

2 likes

lol ik ga naar 1 ding (breakfast club) en dat vind ik al heel wat

6 likes

Ik ga miss naar Speedy J presents STOOR in Paradiso, lekker overdag

Wel iets verder lopen, maar Bijlmerplein heeft een paar oke opties: The Traveller, 30 ml

3 likes

Tulsi vind ik

3 likes

word al moe als ik dit lees

4 likes

ADE is m’n favo week van het jaar

2 likes

Ik ga vrijdag naar Into the woods :partying_face:

3 likes

dat is te merken haha, niks mis mee. heel veel plezier alvast! :dancer:

1 like

Into the woods, Audio Obscura en afsluiten met Job Jobse. Zin in!

1 like

Ahh bicep en Dixon <3 zo leuk!

Ik zou dit zijn na jouw programma:

6 likes

Voor degenen die naar een binnenfeestje gaan, wat doen jullie aan? Ziggo zal wel warm worden, of valt dat mee?

1 like

Oh nog niet over nagedacht… maar ik zou wel iets semi-luchtigs aan doen, iig iets mouwloos. Vind Ziggo met concerten al warm, en je gaat natuurlijk ook dansen.

1 like

Ik denk jeans en mouwloze top die een beetje cropped is

2 likes

Ik probeerde net ff voor te slapen maar ben te excited het lukt niet :grin: gisteren eerste event gehad dus lag er om 3 in maar moest gewoon om 8 uur werken haha dus ben benieuwd tot hoe laat ik het trek vannacht

2 likes

Ik ben hier uiteindelijk heen gegaan. Was heel dichtbij en echt heeeerlijk eten! Eerst een shared platter en toen had ik de kip. Dankjewel nog voor alle tips.

1 like

Hoe heb je het (gehad) @George? Ik ga morgen naar Ziggo Dome, ben wel benieuwd hoe het is, Awakenings in zo’n grote (concert)zaal… maar zal vast wel chill zijn!

Het was mega leuk! Het werd wel aardig warm, dus kleed je niet te dik aan.

1 like

Ik ga deze week naar het Rijksmuseum en zoek nu een leuke plek waar ik daarna kan lunchen. Iemand idee? Maakt eigenlijk niet zoveel uit wat voor keuken het is zolang het maar echt lekker is :joy:

3 likes

Lavinia good food in de Kerkstraat! Wel reserveren en het is een stukje lopen.

4 likes