Het Amsterdamtopic

Oh nog niet over nagedacht… maar ik zou wel iets semi-luchtigs aan doen, iig iets mouwloos. Vind Ziggo met concerten al warm, en je gaat natuurlijk ook dansen.

1 like

Ik denk jeans en mouwloze top die een beetje cropped is

2 likes

Ik probeerde net ff voor te slapen maar ben te excited het lukt niet :grin: gisteren eerste event gehad dus lag er om 3 in maar moest gewoon om 8 uur werken haha dus ben benieuwd tot hoe laat ik het trek vannacht

2 likes

Ik ben hier uiteindelijk heen gegaan. Was heel dichtbij en echt heeeerlijk eten! Eerst een shared platter en toen had ik de kip. Dankjewel nog voor alle tips.

1 like

Hoe heb je het (gehad) @George? Ik ga morgen naar Ziggo Dome, ben wel benieuwd hoe het is, Awakenings in zo’n grote (concert)zaal… maar zal vast wel chill zijn!

Het was mega leuk! Het werd wel aardig warm, dus kleed je niet te dik aan.

1 like

Ik ga deze week naar het Rijksmuseum en zoek nu een leuke plek waar ik daarna kan lunchen. Iemand idee? Maakt eigenlijk niet zoveel uit wat voor keuken het is zolang het maar echt lekker is :joy:

3 likes

Lavinia good food in de Kerkstraat! Wel reserveren en het is een stukje lopen.

4 likes

Ik heb een huis gekocht (:dizzy_face:) en nu lijkt me dat een goed moment om me eens te laten verhuizen ipv weer zelf lopen sjouwen. Heeft er iemand mss aanraders voor een verhuisbedrijf voor een verhuizing binnen Amsterdam?

4 likes

Magic Movers vind ik echt helden. Zij hebben mij van Ams naar een andere stad verhuisd maar verhuisden toen althans ook binnen Ams (ook al zitten ze daar niet)

De Wit en draagkracht allebei goede ervaringen mee!

En @InEuropa Thanks allebei! Een collega kwam gisteren ook met Gebr de Wit, die was daar erg tevreden over. En ze hebben tijd op de dag dat ik wil, dus dat is top!

2 likes

Zijn bij Ashoka geweest, was inderdaad fijn zitten en erg goed gegeten, dus bedankt voor de tip nog!

1 like

Voor wie dit leuk vindt: de gemeente heeft een 1+1 actie. Je kunt voor de prijs van 1 kaartje een kaartje gratis krijgen. Als je geen museumkaart hebt, dan voor veel musea. Maar ook voorstellingen, theater, evenementen, etc.

5 likes

Op die pagina staat een link naar de lijst. Als het goed is, is dan het filter 1+1 geselecteerd.

Zaterdag is het weer Museumnacht - hebben jullie nog specifieke tips? Ik denk dat wij gaan focussen op een aantal dingen in Oost. Ik anticipeer mentaal alvast op de drukte :upside_down_face:

Hebben jullie tips voor een leuke plek om taartjes te eten, het liefst in de buurt van het museumplein? Of anders tussen het museumplein en het centraal station

M’n favoriet is nog steeds de drie graefjes, maar weet niet of je dat leuk vindt?

2 likes

Pompadour in de negen straatjes?

1 like

Yes, ik ga naar het wereldmuseum (Tropenmuseum) en wil dit jaar toch weer nemo proberen. Is daar altijd veel te druk tijdens museumnacht , maar nemo heeft vaak leuke lezingen en activiteiten