Oh shit was Yard Sale vergeten, ook erg fijn en betrouwbaarder dan MP omdat het een soort sociale controle heeft.
Ik vond Nextdoor wel chill om even snel een klusjesman oid te vinden. Maar idd wordt wel veel gezeurd haha.
Oh shit was Yard Sale vergeten, ook erg fijn en betrouwbaarder dan MP omdat het een soort sociale controle heeft.
Ik vond Nextdoor wel chill om even snel een klusjesman oid te vinden. Maar idd wordt wel veel gezeurd haha.
Weet iemand waar je in het centrum of in de pijp (oost kan evt ook) echt verse eieren kan halen?
Ik ga misschien met de trein naar Sloterdijk maar moet twee keer de lift gebruiken, de 1e van perron 9/10 (buiten) naar de begane grond en 2e van daar weer naar de bushaltes. Mijn vraag is, perron 9/10 heeft een lift toch? Heb zo vaak gereisd via dat perron maar heb toen nooit de lift hoeven te gebruiken. En weet iemand waar de lift is om van het station naar de bushaltes te gaan? Ik word er niet veel wijzer van op de plattegrond en wil ivm korte overstaptijd niet hoeven te zoeken
9/10 in elk geval!
De lift misschien bij dat wandelpad over de bushalte? Maar die weet ik niet zeker :’)
Edit:
Lijkt daar inderdaad te zijn.
ik heb daar zo vaak gestaan en toch twijfelde ik haha. En die kaart is handig, dank!
*volgens mij is die afgebeelde lift bij het wandelpad, de lift van spoor 9/10
Je hebt zo’n rood geasfalteerde fietsbrug van spoor 9/10 richting t kantoor van xs4all en de belastingdienst enz. Daar is volgens mij de lift richting de bussen en tram
Dankje, dat scheelt mij door het station lopen, @Anna88 bedoelde deze lift waarschijnlijk realiseer ik me haha
Waar in Amsterdam eet en/of bestel je de lekkerste ramen? Bij Ramen Kingdom op de Prins Hendrikkade heb ik een keertje heerlijke ramen gegeten waar ik nog steeds over droom, maar de zaak lijkt tijdelijk gesloten te zijn.
+1, en dan de triple mala ramen nemen. Oprecht de lekkerste ramen die ik ooit heb gehad en blijf er maar voor terugkomen
Geen echte Japanse ramen, maar ik was laatst bij Mogu Malatang, je kan daar zelf je toppings en bouillon kiezen. Was erg lekker. Anders idd wat @macklemore zegt.
Hinata op de Westerstraat is ook lekker!
Fuku ramen. Ze hebben wel alleen op zondag ramen a la carte, de rest van de dagen het is icm een menu
Fou Fou Ramen (2 vestigingen) https://www.foufow.nl
En Hikage, het zusterrestaurant van Hinata, dat hierboven al werd genoemd. https://www.hikage.nl
Fuku ramen, ze zijn nu dicht aangezien een deel van het personeel op vakantie is naar Japan. Maar elke zondag kun je langs voor ramen. De overige dagen hebben ze een fancy x gangen menu (wel prijziger).
Edit: ah, @oversized was me voor
Men Impossible!
Heeft iemand hier de gouden tip voor een fijne tandarts in Oost?
Kende het ook nog niet! Grappig, we hebben daar jaren om de hoek gewoond en daar zat eerst een thais restaurant. Op hun raam stond Take A Way ipv take away.
Mijn favoriet is Umaimon! Wel altijd erg druk dus het kan zijn dat je even in de rij moet staan.
Ik ben op zoek naar een kindvriendelijke brunchplek rondom CS. iemand leuke suggesties?