Het Amsterdamtopic

Weet iemand toevallig welk skinsfiliaal het grootste assortiment heeft?

1 like

Conservatorium en Gelderlandplein zijn vrij klein volgens mij. Weet verder niet wat de grootste is, maar dan kan je die iig afstrepen haha.

2 likes

Ik zou zeggen de Runstraat, omdat dat de OG winkel is.

4 likes

Runstraat inderdaad!

2 likes

Heeft iemand een tip voor een goede psycholoog in Amsterdam (liefst centrum of zuid) die niet meteen een vermogen kost?

2 likes

Welke leuke plannen hebben jullie voor de zomer in Amsterdam?

Ik had deze dingen voorbij zien komen: kwaku festival, film kijken bij pllek, de parade, pluk de nacht, iets zien bij het bostheater

Wat zijn jullie plannen, hebben jullie tips?

2 likes

Ik heb bij Mentaal Beter gezeten op de Ruysdaelstraat

4 likes

Over het IJ is ook leuk, wel druk.

Vondeltheater heeft veel optredens (gratis/donatiebasis), Homelanding op Marineterrein over 2 weken (zelf ook nog nooit geweest). Op het dak van Nemo worden een aantal optredens georganiseerd en zijn er filmvertoningen en yogalessen.

3 likes

Kogel is door de kerk - wanneer denk je dat de brug over 't IJ af is?

• 2034
  • 2035
  • 2036
  • 2037
  • 2038
  • 2039
  • 2040
  • Na 2040, nieuwe Noord-Zuidlijn dit

0 stemmers

Voelt nog onnatuurlijk om jaartallen in de '30 te typen haha

Het is echt bizar, een tunnel is goedkoper, kost minder onderhoud, geeft geen problemen op het water. Maar ons navelstarende gemeentebestuur besluit dit.

1 like

Ik fiets wel liever ‘s avonds over een brug dan door een tunnel

8 likes

Dat hangt helemaal af van zowel de tunnel als de brug. En als het regent? En hard waait?

Mwah ik vind een brug wel veel symbolischer en meer doen voor de stad

5 likes

Dat is precies hoe het gemeentebestuur denkt. Gefeliciteerd.

Oké, :thumbsup:

Ik ga vandaag naar Amsterdam en zoek nog een plekje om taart/koekjes/andere zoetigheid te eten. Wat is jullie aanrader? Mag ook afhaal zijn. Ik wil sowieso naar de syrische bakker (Levant dacht ik)

Pompadour, Laatste Kruymel, Gebroeders Niemeijer zijn de eerste die in mij opkomen!

3 likes

Almond bakery

2 likes

Oh en trouwens qua andere zoetigheid, artichoc of puccini voor chocola! (Artichoc is mijn favoriet maar zit minder centraal)

1 like