Het Amsterdamtopic

Is er ergens in Amsterdam nog een echt goedkope kilosale (die niet aan sneaky prijzen per categorie doet) of een kringloopwinkel met leuk aanbod voor mannen? Mijn vriend en ik gingen altijd naar die kilosale-outlet in de Havenstraat maar ik ken geen vergelijkbare winkels.

Ik dacht nog aan de IJ-hallen, is dat een beetje een leuke plek om als man te winkelen?

Nee, er zijn over het algemeen echt weinig kraampjes voor mannen op de IJhallen. Je moet het dan ook maar net treffen, maar elke keer dat ik ben geweest viel het me op dat er weinig mannen aanbod is

1 like

Is een andere plaats geen optie? Misschien wil je op stap in Ams na Carré, dan is dat natuurlijk niet prettig, maar anders is zelfs een hotel in bv Utrecht al meer dan 100 euro goedkoper volgens mij.

Het is al geboekt, maar wat dat betreft zijn we dan ook wel van gemak. Het is niet dat we die honderd euro extra niet kunnen missen, maar ik vind het gewoon wel veel geld voor 1 nacht.

3 likes

Weet iemand waar ik in de omgeving van de Kinkerstraat/Bilderdijkstraat vloeipapier zou kunnen kopen? Liefst wit, maar effen andere kleuren kan ook.

Pipoos op de JP Heijestraar denk ik!

2 likes

En anders Hoogstins op de Kinkerstraat?

Tips voor lunch in omgeving Vondelpark?

1 like

Bonnie is altijd goed

4 likes

Ik kreeg hier de tip van @grace om naar Silhou te gaan voor een knipbeurt en omg ik ben nog nooit zo goed geknipt. Heb al meerdere complimenten gehad terwijl ik die zelden krijg na een knipbeurt😅. Ik heb fijn en saai haar en ze heeft een Franse bob met pony geknipt en het zit goed, staat goed en ik kan het goed zelf in model brengen.
Mocht iemand hier weer een kapper zoeken, ik raad silhou (en dan Hester) aan!

16 likes

Is woensdag een leuke uitgaansnacht in amsterdam?

Hele specifieke vraag, maar ik zou graag een foto willen laten maken voor op LinkedIn. Heeft iemand een goeie ervaring met een locatie in Amsterdam?

Hoi! Ik ga binnenkort naar een concert in de melkweg. Wat is een leuk restaurant in de buurt om te eten? Niet echt eisen maar vooral niet te druk/ gehorig.

1 like

yakitori hanabi, taste of culture, sinck, yuzu, shiraz (wel meer een wijnbar maar hebben wel een goede uitgebreide snackkaart)

2 likes

Wow grappig, ik zat op hun insta te kijken en zij was vroeger nog een bekende egf’er!

1 like

Klopt! Ik twijfelde nog om dat te zeggen maar toen dacht ik laat maar dat is zo lang geleden wil niet creepy overkomen :joy:

2 likes

Weet iemand toevallig of dit tonic merk ergens in een (speciaal)winkel in Amsterdam verkrijgbaar is? Ik ben alle Gall&Gall’s afgegaan, want zag dat zij het hadden, maar helaas niet meer.

1 like

Sorry weet niks van de gall en galls, maar wat klinkt het lekker zeg!

Je hebt t wel bij foodello zie ik:

4 likes

Geen fysieke winkel maar ze verkopen dit wel bij crisp als je het niet vanavond al moet hebben!

1 like

Weet iemand of het tunneltje bij amstelhotel weer open is voor fietsers? Ik moet zo die kant op en geen zin om er heen te fietsen in de regen en dat erachter te komen dat ie nog dicht is

Edit: nog dicht :mad:

2 likes