Het Amsterdamtopic

Thuis aan de Amstel heeft een losse kamer ook.

1 like

Clinicpure ga ik heen voor mijn ingegroeide nagels. Werken lieve dames. Ging eerst naar Aysel in West ook een topper. Alleen bij clinicpure krijg je ook een heerlijk voetenbadje.
Je moet dan wel de medische pedicure specifiek boeken als je veel eelt hebt.

1 like

Waar haal ik de beste gözleme in centrum of oost? Ik heb cravings

1 like

Ten Katemarkt :stuck_out_tongue:

3 likes

Weet iemand een zaak waar je mooie zilveren sieraden kunt kopen? Eenvoud en Lyppens zijn mij bekend.

1 like

Deze vraag wilde ik ook komen stellen hier! Zo toevallig. Ik was dit weekend in Berlijn en daar maakten ze 'm vers en omg zo lekker.

@vitaminwater, maken ze 'm op de markt vers voor je?

1 like

En @Maurice Het was als Gouden Reael al van Caron haha, de keukenchef heeft de zaak grotendeels overgenomen van Caron, vandaar de nieuwe naam, maar het valt nog wel onder het Caron imperium.
Ik ben er geweest toen de huidige keukenchef er al stond en heb er toen echt mega lekker gegeten, dus als het zaaltje er is zeker een dikke aanrader.

Weet niet hoe fancy het mag worden, maar Mont Blanc heeft ook een aparte zaal en daar kun je echt heerlijk eten.

4 likes

Ja!

2 likes

Great minds :handshake:

Ik wil nog een centrum of oost tip :japanese_goblin:

Ik heb wel eens gehoord Noordermarkt! Maar ga zelf ook altijd naar de ten Kate haha

Op de albert cuyp zitten er 2 waarvan 1 hem sowieso vers maakt. Ik vind die erg lekker.

Als je in oost wil, staat er niet 1 op de dappermarkt misschien?

@pineapple mio sieraden op de haarlemmestraat en anders by1oak? Zitten ergens in het centrum, weet ff niet waar. Of The Gathershop bij de filmhallen. Weet niet precies wat je zoekt.

3 likes

Dank je wel! Ik ga kijken.

@wompie nogmaals dank voor de tip! Ben bij The Gathershop geslaagd.

2 likes

Hoe druk is het met Sail? Ik zou volgende week naar Amsterdam gaan, maar kom er net achter dat het dan Sail is.

1 like

Lastig in te schatten aangezien de vorige keer 10 jaar geleden was, dus waarschijnlijk 10 keer zo druk als toen, maar er zijn vast genoeg buurten waar je de drukte kunt vermijden. Tenzij je eindbestemming het IJ is?

2 likes

De organisatie van Sail verwacht ca. 2.3 miljoen bezoekers

3 likes

Ik weet nog van 10 jaar terug dat het een hel was om het ij over te steken dus ik zou noord vermijden als het kan

3 likes

Dank voor jullie reacties! Klinkt wel heftig. Ik wilde vooral naar het centrum om te winkelen.

Ik denk dat dat wel kan hoor

3 likes

Ik dacht Sail aan me voorbij te laten gaan, maar ik begrijp nu dat de boten vanaf de 20e al binnenvaren. Ik lees wel dat alle ponten ingezet gaan worden, maar vraag me af hoe dit in de praktijk eruit gaat zien. Denken jullie dat ik doordeweeks wel snel aan de overkant ben om naar werk te kunnen? Ik pak altijd de distelweg-pontsteigerpont.

1 like

Ik heb echt geen idee wat te verwachten

1 like