Ik ook niet Schrok al van het verwachte bezoekersaantal.
Ja ik sluit mezelf op in Noord denk ik
Misschien als je wat vroeger gaat? Het begint om 10u elke dag geloof ik.
Misschien de noord zuidlijn nemen?
Hier zie je wat fragmenten van 10 jaar terug:
Ik vind het zo jammer dat ik donderdag op vakantie ga en Sail mis. Ik ben een Amsterdammer, (geboren en getogen)en ik heb het nooit mee mogen maken.
Ik twijfel woensdag te gaan, tenzij ik te veel inpak stress heb, maar is het op Woensdag al een beetje gaande?
Woensdag is de SAIL-In. Denk best leuk maar ik ga donderdag als alles op z’n plek ligt.
De sail in is het leukste van allemaal! Zoek een goede plek op met fiets, lekkere hapjes en drinken mee en de hele dag plezier. Ik denk dat de eerste schepen tegen 12 uur bij Zaandam zullen zijn. In de middag is het het leukst, dan staan bij veel schepen de mensen in de masten of zijn de zeilen op (afhankelijk van de hoeveelheid wind).
Ah wat top! Dan ga ik heel hard mijn best doen alles geregeld te hebben in huis en mijn koffer gepakt te hebben op dinsdag. Dan kan ik woensdagmiddag naar de oostelijke eilanden!
Ik zou wat meer westwaarts gaan. Daar liggen ze, maar het aanleggen is niet zo leuk. Alles west van het station is leuker. Noord of zuid, maakt niet uit. Als je wat hoger kunt staan of breed uitzicht, nog beter!
Oh echt, ik dacht dat ze “door” de eilanden gingen. Jammer. Kijken of ik vrienden kan optrommelen in west een plekje te zoeken
same ik blijf lekker in mijn buurt in Noord komende week ben wel heel benieuwd hoe druk het gaat zijn!
Ik vond dit wel een leuk artikel, ik werd zowaar bijjjjna ook enthousiast over civiele techniek
Pakhuis de zwijger heeft ook een livestream
Die had ik inderdaad ook al gezien!
Ik ga woensdag thuiswerken en donderdag toch naar kantoor. Ik zie wel hoe laat ik dan weer thuis ben
Ik moet op de zaterdag van Sail voor mijn werk echt in het centrum zijn met auto, dit wordt janken.
Wat is momenteel de betrouwbaarste manier om een taxi te regelen in Amsterdam? TCA? Uber?
Lees allemaal horrorverhalen over chauffeurs die constant cancellen en ik moet morgenavond laat richting Overamstel, maar dat metrostation is dus dicht en anders wordt het 30 min wandelen vanaf Spaklerweg ofzo. Daar heb ik rond middernacht niet echt zin in.
Sorry ik weet geen antwoord op je vraag want ga bijna nooit met de taxi, maar ik zie op de GVB-site dat er wel een pendelbus gaat tussen het Amstelstation en Overamstel, is dat misschien nog wat? Dan zou je alleen nog wel even de tijden moeten checken, of je dat redt.
Ik heb niet veel problemen met Uber of Bolt
Mijn ervaring is vooraf afspreken via een taxicentrale wel (veel) betrouwbaarder dan Uber.
Oh ik zie het nu! Ik ga altijd af op 9292, maar daar stond dit dus niet
Dan kom ik in ieder geval waar ik zijn moet, ook als Uber niet opschiet!
Met Uber of Bolt nooit problemen gehad!