Joffers ziet er al goed uit! Dankje!
Of Sandberg in het Stedelijk Museum wellicht?
Ik wil met mijn kind naar het Anne Frank huis maar dat is blijkbaar 6 weken vantevoren helemaal uitverkocht (deze provinciale boomer had echt geeeeen idee) Is dat altijd zo of is dat nu rond de vakantie & 4&5 mei etc? En is er een goede kans dat er last minute tickets vrijkomen?
Volgens mij is dit altijd wel zo. Hoe het met last minute tickets zit weet ik niet
Nee dat is altijd eigenlijk
Er staan vaak tickets op Ticketswap als je dat aandurft.
Waar kun je in amsterdam de lekkerste deense cinnamonbuns halen en de beste matcha (zonder melkvariant) alleen water.
Cinnamonbuns (en kardemombuns) bij Selma’s. Matcha vind ik bij Nomu of Tea Stories altijd erg lekker en makkelijk aan te passen naar je smaak, maar er zijn inmiddels zo veel verschillende zaken met goede matcha.
4850 voor beste cinnamon buns
Ik heb een Impulsief idee. Ik loop rond in Amsterdam en dacht aan een toothgem. Waar kan ik dit vandaag zetten?
Op treatwell zie ik alleen de beautery by devie ofzo op de bilderdijkstraat.
Ik heb ze een paar keer laten zetten door arty_tooth (= insta naam), zij doet het soms aan huis en soms zit ze in de oude School, je kunt haar evt berichten.
Top! Bedankt ik ga het bekijken
Is iemand hier weleens bij roform in noord geweest? Is reformer wat daar
Ja ik een aantal keer! Is ook m’n enige reformerervaring dus ik kan het niet vergelijken met iets anders. Ik vond het als leek best leuk
Ik vind het de fijnste studio tot nu toe! Het hangt natuurlijk ook erg van de docent af, maar ik vind dat de les een fijne flow heeft en heb daarna altijd wel ergens spierpijn.
Ik ben geweest bij oa Studio 191, iMoves (vond ik vreselijk), Core40 en Saints. Niet heel veel vergelijkingsmateriaal, maar nu ik roform heb ontdekt, hoef ik ook niet meer verder te zoeken.
Ja, maar juist mindere ervaringen. Het is een soort van cardio-reformer. Ik ben bij wat authentieke (en vooral niet hippe) reformerstudio’s geweest en dat is echt anders. Daar letten ze letterlijk nog op hoe je tenen staan. Dat is echt een totaal ander gevoel.
Als je echt reformer wil, dan zou ik bij Pilates Noord gaan. En anders in west naar BASI Pilates of Miesko in Oost gaan.
Of UNA bij Schinkelkwartier, is reformer, tower en chair gecombineerd. Maar geen high intensity les als Saints of PLTS.
Waar (in West) kun je leuk je verjaardag vieren in een café? De dingen die ik tot nu toe heb gevonden zijn vaak in weggestopte keldertjes, ik wil wel graag een beetje licht. Voor 35 man ong
Bosco, Tonton club, Pacific, Gebrouwen door Vrouwen, Parck, Bax, Tweede Thuys heeft een heel groot terras, Kompleet