Het Amsterdamtopic

Ik ga volgende week met mn vader naar een museum bij museumplein. Wat is daar leuk om even te lunchen vooraf?

Restaurant Hendrik?

2 likes

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar weten jullie wat een goede plek is om bij de Dam tot Damloop volgende week te kijken? Mijn vriend rent mee en ik wil kijken (liefst ergens in Noord), maar heb geen idee waar ik het beste kan zijn en vanaf hoe laat. Ik ben in mijn eentje, dus ik wil aan de ene kant niet ergens alleen op een verlaten stukje staan (als die er überhaupt op de route zijn), maar wil me ook niet vanaf ā€˜s ochtends vroeg door de meute beuken en urenlang in m’n eentje tussen de groepen staan. Maar vraag me af of ik een keuze heb.

De bocht bij de atletiekbaan (kruising van de nieuwe purmerweg en de elzenhagensingel) is een chille plek om te staan. Daar komen ze net de tunnelbak uit en heb je best wel tijd om hem te spotten ook. Staan altijd genoeg mensen te kijken, maar wel rustig. Je kunt prima nog een kwartier van te voren aan komen lopen. Wel relatief aan het begin van de route.

3 likes

Beetje random, maar weet iemand misschien een goede podotherapeut in Amsterdam? Maakt niet uit welke buurt

Blijkbaar is Ramen Kingdom weer open??? Ik was vandaag in Amsterdam en had zin in ramen, ik dacht nog om Google Maps te checken of Ramen Kingdom weer open is maar dacht nehhh die gaat nooit meer open. Loop ik er langs na m’n ok ramen bij Takumi en issie dus wel gewoon open.

Naja heel verhaal en mss oud nieuws maar als je nog nooit bij kingdom bent geweest en van ramen houdt, zeker gaan.

3 likes

Ja! Ik ga altijd naar het Medisch Voetcentrum Amsterdam, op de Willemsparkweg. Ik zit zelf bij Beatrijs Helvoort, maar iedereen is daar prettig en goed.

4 likes

Hebben jullie een fijne tandarts in Amsterdam Oost? Die van mij is private equity :roll_eyes: ik wil gewoon een vriendelijke zelfstandige waar je een beetje dezelfde mensen ziet.