Het Amsterdamtopic

Ik ook!

1 like

ik heb echt 3 dagen erna tentamens :angry: dus kan wel ff komen buurten maar dan maar 3 uurtjes en no alcoholo voor mio

maar leuk dat zoveel mensen zin hebben!!! fissa fissa

Haha ja volgens mij ook, vraag me nu ook af of ik je weleens heb gezien op een feestje ofzo

en ik weet nog niet of ik dat weekend kan! Maar dat laat ik dan tegen die tijd wel weten

2 likes

I’m in! Alleen is 8-10 juni uitgerekend het enige weekend dat ik niet kan (dan ben ik op Best Kept Secret). :pensive:

Oeh ik doe ook mee!

1 like

Zou best kunnen! De laatste maanden ga ik wel minder vaak uit maar ervoor wellicht zeker :sunny:

1 like

Ik heb jou best vaak gezien @oversized dus misschien jou ook wel @MadameMignon maar ik weet niet hoe jij er uit ziet.

Ja qua uiterlijk ben ik redelijk ~an0n13m ~ hoop ik, maar dat verandert wel bij de fissa :smile:

1 like

Haha lol, echt? Waar? :scream:

Ik stuur je een PM!

1 like

Hallo ik wil ook fissa (ben vaak in adam met fissa) Mvg feestcommissie. tenminste als ik mee mag :poop:

1 like

Misschien sluit ik me ook aan bij De Fissa als er een datum/plek is!

Heeeele andere vraag: waar kan ik me in Amsterdam goed laten masseren? Iemand toevallig ervaring met Het Massagehuys? Daar woon ik vlak bij.

1 like

ja hoor jij als feestcommissie kunnen we niet negeren natuurlijk!

1 like

Ik ben op zoek naar een goede rijschool, iemand tips?

An chi is echt mn vaste prik na ade/lowlands/andere festivals, echt een aanrader!

2 likes

Ik wil een best wel duur jurkje aan alle kanten laten innemen, iemand tips voor een goede kleermaker? Maakt niet echt uit in welke buurt

Ik heb mijn moeder voor haar verjaardag vorig jaar daar een bon voor gegeven. Zij was erg positief!

1 like

Ja voor mij zou dat wel beetje hetzelfde zijn - zit erg dicht op m’n scriptiedeadine, maar ik kan altijd even komen buurten inderdaad!

1 like

Ik ben erg tevreden over Asgul in de Javastraat! Die hebben een rok van mij (met plooien en alles) mooi ingenomen en ook een rugzak van m’n vriend waar een rits van kapot was en die halve tas voor uit elkaar moest heel netjes gemaakt.

1 like

Ja die is goed he mijn moeder ging altijd naar het naai atelier op de middenweg maar die is niet meer dus nu gaat ze naar deze. En ik ben ook zeker in voor de fissa!

1 like