Nee geen watermeter! Dus gewoon vooraf vastgesteld, chill. Thanks allemaal!
Wil je een huis voor jezelf of zou met huisgenoten wonen ook een optie zijn? In dat laatste geval kun je kijken in de Facebookgroep Woonruimte gezocht in Amsterdam (of iets dergelijks). Via die route heb ik toen een kamer gekregen in een huis met werkende mensen.
Je zou ook op Kamernet kunnen kijken, staan uiteraard veel kamers op, maar soms ook studio’s of appartementen. Op marktplaats staat ook nog weleens wat. Verder zou ik me ook op Facebook in elk mogelijke groep van ‘Woning gezocht’ inschrijven, en zelf een oproepje op je eigen fb-pagina zetten zodat mensen die kunnen delen.
Heeft iemand de vegetarische frikandellen van veg slager x mora in een ah gezien? Liefst centrum west. Ik kan ze nergens vinden.
En de app werkt de laatste tijd echt niet meer, hij zegt altijd dat alles in elke winkel beschikbaar is and that just ain’t true at all
Nee ik was er ook al naar op zoek maar ‘mijn’ ah in west heeft ook pas sinds 2 weken de vega kroketten van mora dus ik heb weinig hoop op de frikandellen.
In welk stadsdeel wonen jullie?
Eén keer open en een keer anoniem voor als je het niet open wil zeggen!
- Noord
- Oost
- Centrum
- Zuidoost
- Zuid
- West
- Nieuw-West
0 stemmers
- Noord
- Oost
- Centrum
- Zuidoost
- Zuid
- West
- Nieuw-West
0 stemmers
Ik ben benieuwd of er mensen bij me in de buurt wonen
En? Je stemt zelf niet hahah
Even een vraagje! Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een nieuw appartement, omdat deze echt te klein is (36 vierkante meter). Ik heb al via een aantal websites gekeken, maar ik vind het aanbod wat karig. Heeft iemand nog tips voor fijne makelaars? Ons budget is max 1500 excl., minimaal 50 vierkante meter en het liefst in Zuid/Oost/Oostelijke Eilanden, maar staan ook wel open voor West. Zo lang het niet buiten de ring is iig haha.
Voor die prijs moet wel wat te vinden zijn, althans wat ik voorbij zie komen. Mijn tip is om in de Facebook groepen te kijken. Je moet een beetje handig zijn in het ontwijken van de scams enzo maar over het algemeen zie ik best veel aanbod.
Zo jeetje die Facebookgroepen zijn wel heftig zeg haha. Niet alleen aanbod, maar ook random posts. Voelt een beetje als het zoeken van een speld in een hooiberg. Maar thx voor de tip!
Toevallig weet ik iets, 55m2 binnen de ring (Rivierenbuurt), binnen je budget! Je kan me wel een pb sturen voor meer info!
Haha ja, niemand zei dat het gemakkelijk ging zijn hahaha. Nee het is wel even pluizen maar je komt wel pareltjes tegen. Heb tot nu toe al mijn woonruimte via dat gevonden.
Heeft iemand een tip voor een fijne fysiotherapeut in Zuid/de Pijp/Oost? Ik moet sinds gisteren weer verplicht achter een shit bureau werken thuis in plaats van op kantoor. Begrijpelijk natuurlijk maar mijn RSI klachten zijn volledig terug, hoop even naar een goede fysio te kunnen.
Ik ben voor RSI in mijn pols bij handtherapie punt amsterdam geweest. Ik heb daar goed advies gehad, wat me wel heeft geholpen.
Het is wel ergotherapie, ik weet niet of je specifiek naar fysio op zoek bent? Voordeel van ergotherapie is dat het onder de basisverzekering valt.
Dankje! Het ziet er goed uit en om de hoek, ik ga het zeker proberen! Effe doorverwijzing fixen van mijn huisarts.
Verwijzing was voor mij niet eens nodig!
Heeft er iemand een tip voor een goeie en niet dure kapper? Ik ga altijd naar tommyz toko en ben super tevreden, maar kan even geen 40 euro missen.
Deze oproep deed @midheavenmoon in het Coronatopic, en ik vind dat echt een goede.
Dus bij deze, ik bied mijn hulp aan. Ik heb een auto, dus ik kan makkelijk boodschappen doen en bezorgen bij iemand in de stad die dat nodig heeft! Je kunt me bereiken per privebericht! Mag ook opa’s en oma’s zijn enzo!
Same! Ik heb geen auto maar wel een fiets dus kan zo de stad door crossen met boodschappies🧙♂️
Same here! Woon in west en werk op Ijburg dus ik kom sowieso elke dag wel daar tussenin.