Het Amsterdamtopic

Ik wil deze week graag op een coronaproof date, maar veel verder dan ergens koffie halen en wandelen kom ik niet echt. Iemand leuke ideeën, voor ‘s avonds? Liefst in Oost/rondom Amstel.

Bios? Museum?

2 likes

Thanks! Museum zat ik inderdaad ook aan te denken, maar zijn er veel die ‘s avonds ook nog open zijn? Bios had ik niet eens aan gedacht dat die nog open zijn, maar ben zelf niet zo’n filmkijker.

Moco museum is tot laat open daarna kun je struinen door Amsterdamse straatjes nu het rustiger is

1 like

@GrumpyHarry mijn vriend was gisteren in het Moco en vond het erg leuk!

1 like

Weet niet om welke dag het gaat, maar Foam is donderdag en vrijdag tot 9 open!

1 like

@Briseis Moco is helaas alleen van vrijdag tot zondag tot later open, de rest van de week maar tot 18:00. Leek me juist leuk want daar ben ik zelf ook nog nooit geweest. :pensive:

@Chuckie Foam is eventueel wel een optie, thanks! Zal eens even bij mijn date polsen of 'ie musea überhaupt ziet zitten.

Weet iemand waar je de beste (vega) roti kan halen in noord? Ik woonde jaaaren in de buurt van roopram en lalla rookh dus ik ervaar momenteel een groot gemis in mijn leven

1 like

Haha goed, wordt dus sowieso alsnog een wandeling. Thanks voor de opties allemaal! Sla ze op voor wanneer het weer mag.

Sergeant Pepper voor Indiaas.

1 like

Sushi van Sugoi

2 likes

Roti shop, burgerbar, leeman, pasta pasta, pizzabakkers, ikura

1 like

Afhalen in IJburg, maar zoooo de moeite waard is Chef Angie B (alleen via Insta) en Men Impossible voor supergoede ramen

2 likes

Klaproos, zooo lekker hun pizza (denk wel alleen in Noord)

2 likes

Ah ja Men Impossible :heart_eyes:

Kom ik weer aan met mijn huizengezeik. Heb al de zoekfunctie gebruikt maar wie weet heeft iemand nieuwe tips. Ik ben met een vriendin op zoek naar een huis om samen te delen. Iemand tips voor makelaars? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik vind dit zo’n leuke plek <3 echt een feestje om daar te gaan eten

Voor pizza aan de andere kant van het IJ: Yam Yam

Pasta carbonara van Bella Italia

1 like

Waar in Amsterdam verkopen ze mini flesjes sterke drank? Ik wil een Schwarzwalder Kirsch taart maken maar ik ga geen hele fles kirsch kopen, beetje duur (wie drinkt dat uberhaupt?). Een of andere dranken speciaalzaak ofzo? Heb geen tijd meer om het online te bestellen :frowning:

Bij de Gall&Gall hebben ze gewoon mini kirsch (staat op de website in ieder geval)

Wow ik realiseer me NU PAS waar de Kirsch in Schwarzwalder Kirsch taart voor staat, damn. Maar ik heb wel eens zo’n klein flesje bij de gall gekocht ja!

1 like