Wat zijn jullie favoriete musea in de stad? Voor volwassenen en bij voorkeur waar de Museumkaart geldig is.
Ik ben een paar dagen vrij en wil naar een museum, maar ik kan niets leuks bedenken. Ik ben al geweest naar:
Stedelijk, Rijks, Foam, Huis Marseille, Anne Frank Huis, Rembrandthuis, Van Gogh museum, Moco.
Verzetsmusuem! En de combo in het joods kwartier(hollandse schouwburg, joodshistorisch museum, Portugese synagoge en het weeshuois), tropenmuseum, microbia vond ik ook nog leuk! Hermitage (al ben ik daar zelf niet geweest)
Amsterdam museum!
En in Amstelveen Cobra museum (Al vindt ik Museum Jan nog leuker, maar geen museumkaart, dacht ik)
The Roast Room misschien?
Museum van Loon, Onze Heer op Solder (deze geen museumkaart)
Jawel!
Oh beter!
Weet iemand plekken in Amsterdam waar ze mooie stoffen verkopen?
Stoffen voor?
Meubel en gordijnstoffen: https://www.linksenco.nl
Edit:
En de lapjesmarkt op maandagochtend/ begin middag op de Westerstraat. Naast uiteraard de Albert Cuypstraat.
Oh, dat had ik even kunnen specificeren inderdaad. Om kleding te maken!
Ik zie dat dat niet meer bestaat, is nu iets anders maar zij doen ook events. Zal hier ff naar kijken.
Ik vind Bodyspice in de Korte Leidsedwarsstraat wel goed. Heeft veel soorten behandelingen.
Ik heb veel goeds gehoord over Beauty Bewust. M’n moeder ooit een behandeling cadeau gedaan en ze vond het erg fijn, behandeling en behandelaar.
Iemand nog een tip waar je lekkere sushi kunt bestellen via Ubereats?
Sushi fanatics
Aah die ziet er inderdaad heel goed uit! Helaas geeft ie aan dat het te ver is om te bezorgen.
Sushi Su
Sugoi Sushi is lekker en heeft eigen bezorgers. Misschien bezorgen zij bij jou?
Grootste aanrader is de dragonroll.
Helaas bezorgen alle tot nu toe genoemde opties niet bij mij, terwijl ik redelijk centraal woon haha.
Sushi Day of Am sushi, hebben beide vaak ook aanbiedingen van 1+1 gratis.