Het Amsterdamtopic

Ik heb een accountant nodig voor mijn belastingaangifte (gewoon particulier). Iemand een tip?

1 like

Huiskamer van iemand anders, tante roosje bovenste verdieping of als je chique wil doen de Ajax foyer van de stadsschouwburg (dit zijn allemaal aparte ruimtes overigens).

1 like

Café Joost is leuk hiervoor (zit in Indische buurt) of een deel van House of Watt (bij Amstelstation). Je kunt ook informeren of de Ruyskamer nog iets doet, maar zij zouden eigenlijk sluiten

1 like

Voor een kleine verjaardag De Gebrouwen door vrouwen bar. Daar heb ik wel een gezellig feestje gevierd :slight_smile:

2 likes

Ik kreeg hem vandaag!

1 like

Ik heb mijn verjaardag gevierd bij Pussiat&Kater en heel positief over! Het was een warmere septemberavond dus heb een deel buiten kunnen doen en uiteindelijk zijn we binnen en dan bovenin verplaatst. Heel fijn en makkelijk waren ze.

1 like

badhuis oedipus, op het javaplein? daar heb je ook een bovenverdieping die je kan reserveren

1 like

Belastingaangiftecompleet.nl site is een beetje mwoah maar heb superervaringen met deze meneer. Komt langs bij je thuis en het kost geloof ik 90 euro per keer. Maar sinds hij de aangifte doet krijgen wij veel meer terug, geen idee waardoor maar ik vind het het waard.

1 like

Oeh dankjewel, hier heb ik iets aan!

3 likes

Weten jullie leuke locaties in Amsterdam voor bedrijfsfeestje voor 150 mensen? We hebben gekeken naar strand zuid maar alles bij elkaar is het wel duur.

1 like

Ik ga binnenkort een weekje op wintersport dus ik zoek een kattenoppas die 1 x per dag even langskomt. Uit logeren doen we niet meer, daar hebben we een slechte ervaring mee. Heeft iemand tips voor een fijne website of iemand die dit zou willen doen?

2 likes

Ik heb een x iemand geregeld via Pawshake. Is heel goed gegaan!

2 likes

Gaan hier mensen nog wel eens samen naar een feestje? Weet dat ik zo’n idee wel ergens een keer heb gelezen in dit topic

Ik mis echt naar de club gaan maar merk dat mijn vriendinnen daar niet zo’n behoefte aan hebben helaas

Beetje laat, maar ik heb goede ervaringen met Carina’s cat care.

1 like

Wat is jullie budget en wat wil je precies doen? Ik weet misschien wel wat leuks!

Ohh ben benieuwd! We willen een diner en daarna nog dj voor een feestje. Budget is ong 10k. Mag ook in een pb.

Wat zijn jullie favoriete musea in de stad? Voor volwassenen en bij voorkeur waar de Museumkaart geldig is.
Ik ben een paar dagen vrij en wil naar een museum, maar ik kan niets leuks bedenken. Ik ben al geweest naar:
Stedelijk, Rijks, Foam, Huis Marseille, Anne Frank Huis, Rembrandthuis, Van Gogh museum, Moco.

1 like

Verzetsmusuem! En de combo in het joods kwartier(hollandse schouwburg, joodshistorisch museum, Portugese synagoge en het weeshuois), tropenmuseum, microbia vond ik ook nog leuk! Hermitage (al ben ik daar zelf niet geweest)

4 likes

Amsterdam museum!
En in Amstelveen Cobra museum (Al vindt ik Museum Jan nog leuker, maar geen museumkaart, dacht ik)

The Roast Room misschien?

2 likes