Super knap van je!
Knap van je! Roeien is een sociale sport en je kunt het bij verschillende verenigingen leren. Die verenigingen hebben vaak ook hardloopgroepjes en trainingsfaciliteiten. En je leert er zo snel mensen kennen.
Je zou kunnen kijken naar een eetclubje (wil ik zelf ook nog eens) of leesclubje. Of via meetup kun je ook nog wel eens mensen ontmoeten tijdens meetups die ze organiseren. Een vriendin van me werd vrijwilliger bij een milieu organisatie toen ze nieuw in de stad was en heeft daar ook vriendinnen ontmoet!
Misschien kun je Bumble BFF proberen?
Hinata in de Jordaan aan de westerstraat is heel lekker voor ramen
Edit; oh had niet gezien dat het voor vandaag is, misschien voor een volgende keer
Weet er iemand een goede fysiotherapeut? Het liefst in West, maar ergens anders binnen de ring is ook oké.
Heeft iemand de Waternet afrekening 2020 al ontvangen? Dat er vertraging is weet ik, maar dacht ergens te lezen dat ze ergens in het laatste kwartaal van 2021 zouden komen.
Ik wil nou eindelijk eens weten hoeveel er overblijft van ons jaarlijkse rekeningen pot.
Ja wij hebben deze in december wel al gekregen en betaald volgens mij
Ja ik ook in december. Kreeg ‘m in m’n Overheid Berichtenbox, misschien zit ie daar bij jou ook al in?
Ook gekregen in december. Je kunt ook inloggen via Waternet zelf. Moest een nieuwe login maken, ivm nieuw systeem, maar het werkte wel goed. Resultaat was dat ik iets moest bijbetalen, dus helaas voor mij! (4 euro maar…)
Thanks voor jullie reacties! @L.C @TanteBetje
Dan ga ik er toch maar even achteraan, vond het al zo lang duren. Heb net m’n eigen berichtenbox gecheckt, en die van m’n vriend, maar beide niks over ontvangen. Zal zo eerst checken of ik kan inloggen/nieuw account aan kan maken, mss wordt ik dan ook al wat wijzer.
Ik ben morgenmiddag in Amsterdam centrum. Weet iemand een leuk lunchadresje? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Gartine vind ik heel leuk, zit in een steeg van de Kalverstraat.
Drie Graefjes (als je van taart houdt)
Metropolitain op 't Rokin? Love hun croque monsieur en truffel frietjes.
Redelijk specifieke vraag: ik heb heel veel zin in Saoto, dus wil dat bestellen vanavond. Iemand tips voor een goede tent die dit het lekkerst maakt?
Singel 404 was altijd m’n lievelings lunchplek, heel lekkere betaalbare broodjes. Ben er al een tijdje niet geweest, maar volgens mij is het nog steeds lekker
Saotohuisje!
Ik ben binnenkort jarig en wilde het thuis vieren, maar eigenlijk wil ik het toch liever in een kroeg doen. Ik kan alleen na al die tijd niet in de kroeg te zijn geweest even niet bedenken waar… hebben jullie aanraders/goede verjaardagervaringen bij bepaalde cafés? Liefst in oost/centrum en een plek waar het niet afgeladen vol is.
Misschien bij Mooi Boules, kan je ook nog jeu de boules spelen?