Het Amsterdamtopic

Dank voor de tips (ook @Rozevarken)! Ik ga eerst even de Rozengracht proberen dan.

2 likes

Hoop dat het niet een slechte tip was haha. Eet smakelijk

1 like

Tweedehands of nieuw?
Ik heb namelijk zelf een “knappe tweedehands” gekocht bij Bink Fietsen in Amstelveen. Maar ik zie net op de site dat ze nu een totale leegverkoop hebben. Ze hebben ook wel nieuwe fietsen, maar ik weet niet zeker of dat ook is wat je zoekt. Misschien even bellen?

1 like

Ik ga naar een concert in de Tolhuistuin deze week en wil daarvoor even wat eten in de buurt (of in de buurt van centraal). Geen uren tafelen maar ook geen FEBO, weet iemand iets leuks/lekkers in die buurt?

1 like

Lang geleden dat ik er voor het laatst gegeten heb, maar ik zou dan misschien gewoon bij de tolhuistuin zelf eten? Vond het toen erg lekker.
Maar vind een burger eten bij Skek ook altijd wel een goede optie voor iets wat niet al te lang moet duren bij CS in de buurt.

4 likes

Wagamama op cs

2 likes

THT, dat is boven de zaal. Prima gerechtjes
Order Sichuan, bij Sexyland (heeft een nieuwe locatie). Veel hipheid en lekker eten
De klaproos of Europizza, chille pizza’s

1 like

Misschien cornerstore?

1 like

Hou op hoor, stopt dit dan nooit??? Voelde me afgelopen jaar al in de aap gelogeerd, verhuisde van oost naar west en dacht er wel redelijk vanaf te zijn, kwam er opeens ook een biertuin in west

5 likes

Ik vind de Klaproos ook heel leuk! Lekkere pizza en wijn (wel wat duurder dan “normaal”)

1 like

Ja godverdomme

1 like

Oh wat veel en fijne tips allemaal, dank! Wist niet eens dat je bij tolhuistuin zelf ook kan eten joh (ben duidelijk al 2 jaar niet ‘uit’ geweest).

5 likes

Wel even reserveren daar, zit vaak snel vol met mooi weer.

Heeft iemand tips voor een leuk cafetje ofzo voor een drankje in Zuid/Zuidas/Buitenveldert toevallig?

In de Scheldestraat bij d’Overkant of The Corner of in de Maasstraat bij Tap Zuid.

1 like

Thuis aan de Amstel
Baut
Binnenkort gaat Strand Zuid weer open
En wat dingetjes in de Pijp zoals Arie

1 like

Bar Bonnie of Kiebert voor zuid.
Zuidas en Buitenveldert heeft niet mega veel leuke plekken maar als je daar moet zijn zou ik naar Market 33 gaan of naar Limon.

1 like

Weet iemand toevallig een leuk (strand?)feestje wat deze zomer op 23 juli is :heart:

1 like

Weet iemand een goede schoenmaker in Oost?

Vandaag ga ik naar het Tropenmuseum met m’n nichtje. Iemand een tip waar we daar in de buurt lekkere taartjes oid kunnen eten?