Op ongeveer 10 min lopen zit Majesteit. Die hebben lekkere taartjes!
In nieuw-west heb je Fatos hair salon, ze hebben een insta-account studiofhs zie ik⊠Ben er nooit geweest maar weet wel dat ze de laatste jaren flink gegroeid zijn in verven etc. Het is volgens mij niet heel erg goedkoopâŠ
Even denken je hebt ook nog Two Sisters in nieuw-west, maar daar hoor ik wisselende ervaringen over.
Hi! Ik ben net naar de Baarsjes verhuist vanuit een klein stadje in het zuiden van het land, en ben dus helemaal opnieuw begonnen met een leven opbouwen hier. Heeft iemand leuke tips voor cafés, restaurantjes, koffie, of in het algemeen fijne plekjes hier, of in oud-west?
Mundi voor koffie, fort negen of ulmus voor brood en lekkers
leuk, mijn nieuwe huis vanaf juli
is ook in de baarsjes en ik heb er net 1,5 jaar heel dichtbij gewoond
ik vind Bar Spek leuk, bar Tack, Ramâs roti voor de beste roti, buurman De With voor lekker eten en âs avonds dansen, Rembrandtpark leuker dan Erasmuspark.
Kaneelbroodjes en koffie bij Selmas op de Jan van Galenstraat
Is er iemand(/een cineviller) die het misschien leuk vindt om af en toe samen naar de film te gaan?
Of iemand die deze maand gratisssssss mee wil incl drankje?
Fort negen voor het beste brood en cronuts
Woont er iemand in het gebied naast de AâDAM toren? Zo ja, hoe is dat? Ik heb een woning toegewezen gekregen voor mezelf (alleen, gebouw the twins) maar ik ken zelf nog niemand die in het gebied woont en ben op zoek naar ervaringen en of het prettig wonen is.
Ik woon sinds maart een stukje verder nog! Daar bij de distelwegpont. Ik vind noord heel fijn en ging voorheen ook wel regelmatig naar plekken als de ceuvel, klaproos, skatecafe en fc hyena. Er is echt genoeg te doen in noord! Ook vind ik het wel lekker rustig en je bent zo weer in het centrum met de pont van buikslotermeer.
@MadameMignon Ik heb mân pasje opgezegd toen ik in corona mân baan verloor, maar lijkt me leuk om weer eens te gaan (wil ook best na april een keer)!
Mocht iemand het trouwens leuk vinden om een keer naar een museum te gaan: (ik gebruik mân mjk te weinig
)
Doen!
Noord is top, zeker dat stuk.
Echt vette mazzel als je zoân woning kan krijgen!
Het is er rustig, maar je bent in hink-stap-sprong in de drukte van de stad.
Het is wat hipsterig, maar daar ontsnap je in Amsterdam toch niet meer aan.
Oud-collega van mij woont ook in die buurt en heeft het erg naar haar zin!
Omg jaloerssss
Ik ken zelf niemand die daar woont, maar als ik een huis zou zoeken en ik kreeg daar een huis toegewezen zou ik het meteen doen. Dat stuk noord is leuk en wordt denk ik alleen maar leuker en je bent met de pont in 10 minuten in de stad, echt wel een toplocatie
Waar in de buurt van ziggodome kun je lekker eten? Niet sjiek gewoon een goed eetcafé oid. En als je dan buiten kunt zitten in de zon zou het helemaal perfect zijn
Misschien Vanzz? Nooit geweest zelf hoor
De proefzaak, 20 min lopen van Ziggo, bij de ikea
Broodje Daan (witte bol met half pakje hagelslag voor 85 cent ), Druis (voor de leuke locatie), Fort negen en Ulmus (zuurdesembakkers), Marja (snackbar), Hannahâs (lunchzaak), Samâs koffie, Jenâs Bing (bubble tea en scallion pancakes), Massimo gelato (ijs) - sowieso is de ten katemarkt en omgeving één en al foodfest.
ik ben geen cineviller maar lijkt me leuk om een keer mee te gaan! (liever wel als het niet zulk mooi weer is haha)
Ik ga binnenkort ook naar die buurt verhuizen, ik denk wel dat het een prima locatie is; je bent zo de stad uit, en zo in met de pond. Ik zie eigenlijk niet veel nadelen maar goed ik moet het nog gaan beleven.