Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ben ik op tijd?

10 likes

Ja

1 like

Zou vandaag DE dag zijn waarop onze favoriete klokkenluider Kingalert z’n video post? Of is hij nog druk met zoeken naar iets nieuwswaardigs wat de verwachtingen die hij van de video heeft geschept waarmaakt?

5 likes

Hij zegt op Twitter dat de video op woensdag komt, maar zou er niet teveel op vertrouwen omdat hij zulke video’s altijd naar achteren schuift. Kan niet wachten op dramatische close-ups van de harde schijven en onheilspellende deuntjes terwijl hij opschept over dat Netflix interesse in hem heeft.

10 likes

Zo die heeft last van waanvoorstellingen

Wat zegt Alwin nou weer voor iets achterlijks vanaf 13.30? ‘Je kAn tEgEnWoOrDiG NiKs mEeR ZeGgEn’, met dat vieze arrogante lachje, gedverdemme

En oei, de kwaliteit van wat hij gemaakt heeft op 14.50. Cracking much.

8 likes

Haha deze twee reacties na elkaar

39 likes

Omg hahahaha. Ik ben echt zuur he? :frowning: Verdere en prima video hoor

2 likes

Ik kwam net uit op de nieuwe vlog van LA sisters, kijk ze nooit maar verveling.

Maar holy fuck die Amber heeft dus een nieuwe Mercedes gekocht. Volgens mij echt een enorm dure auto. Hoe de hell betalen ze dat? Ik zie nooit mensen LA Sisters dragen :exploding_head:.


En dan 1:09. Die auto is volgens mij al duurder dan 100k?

dat vraag ik mij ook af bij josh v haha noooit iemand over gehoord of zien dragen

9 likes

Een vriendin van mij werkt op een accountancy kantoor met allemaal meiden tussen de 25 en 35 jaar en daar wordt heel veel Josh V gedragen! Omdat de collectie uit veel blazers, pantalons, effen tops etc bestaat is het wel geschikt voor op kantoor denk ik dan.

11 likes

‘Alles is mogelijk, zolang je er maar hard voor wil werken en een droom hebt en een visie hebt is everything possible.’ Ok meid.

6 likes

De zusjes verspon hebben een e-boek gelanceerd over Utrecht. Ben benieuwd of dat verkoopt :thinking:

Ja hou op hoor :sob:. Ik heb het opgezocht en volgens mij is het een Mercedes Amg g 63.

Startprijs rond de 400k. Hoe dan???

Hooooofdpijn.

8 likes

Vreselijk

3 likes

Up & coming

8 likes

eten& drinken

24 likes

Zie deze tweets nu pas voorbij komen, maar preach :clap:t2:

77 likes

“… maar kom daarna wel terug he!”

Er is zoveel mis met deze zin.

Oh wat lellek dit. Ik wist niet eens dat dat endless weekend nog bestond.

2 likes