Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ben t met haar eens maar als ze alles in het Nederlands OF in Engels had geschreven zou t sterker overkomen. Die irritante mix van Engels en Nederlands werkt op m’n zenuwen.

8 likes

Ik voel echt nooit de romantiek hier in oost.

Maar misschien ligt dat aan mij

15 likes

Haha welk accent is uberhaubt gummus…

Kan jij geen boek maken over utrecht.
10 plekken waar je het beste kan tongen.
Ik koop er 3!

6 likes

De tongkoningin van Utrecht is toch echt @Trenchcoat

17 likes

Ik zag Larissa laatst foto’s maken van de Episode. Vroeg me al af of er weer eens een artikel op de blog zou komen maar dat was hier natuurlijk voor, het leek me ook al sterk

2 likes

jezus nou als ze de episode gaan tippen in hun boek dan vraag ik me af wat voor basic shit ze nog meer gaan aanraden

35 likes

En de Bakkerswinkel…

5 likes

Ik snap de doelgroep ook niet zo goed? Ik woon in U en alles wat op die ene voorbeeldpagina staat kende ik al dus ik ga het in ieder geval niet kopen (en dan woon ik hier nog maar 2 jaar), maar als je in Groningen woont en twee keer per jaar een dagje Utrecht doet ga je toch ook niet €15,- uitgeven aan zo’n boek?

15 likes

Laatst? Vraag me heel erg af hoe lang ze ermee bezig zijn geweest, in 1 van die aankondigingen geven zij aan 2 jaar. Dit lijkt me heel sterk

Ja 2 à 3 weken geleden denk ik? Misschien heb ik het mis hoor, kan natuurlijk ook gewoon voor een Instagrampost of iets geweest zijn

Hoe het beste mannen met gouden glitter fedora’s te regelen in Oost: een memoir

4 likes

Voor die prijs koop ik liever zo’n papieren reisgids van time2momo. Daar staan tenminste nog wandelingen in en je hoeft niet continu je telefoon erbij te houden. Als ik lekker wil eten, dan vind ik ook wel gratis info via tripadvisor. Of ik vraag het in een leuke winkeltje aan een local, dat zijn dikwijls nog de beste tips.
Ik kan niet geloven dat mensen hier minstens - want prijs wordt verhoogd - 12,50 euro voor willen betalen?!

3 likes

Hahaha ‘welkom in Utrecht. Wie kan ik enthousiasmeren voor een ‘Trench de kroegentocht editie‘ :joy: bordje in de lucht Aansluiten maar

Voel me wel vereerd met deze titel

52 likes

Im in! Ik wil ook een jalapenis.

3 likes

Rijke ouders toch ook wel? Meen dat die pa ook zo’n patser bak rijdt

5 likes

Je moet het haar nageven, Sanneke plaats een aantal goeie en rake stories over dik zijn en body posivity.

11 likes

Vormgeversnachtmerrie. Overigens wel benieuwd wat ze over mijn buurt hebben geschreven (in de categorie up & coming, waarschijnlijk door de mix van Tesla’s en sociale huur) aangezien T. een paar straten verderop van mij woont.

2 likes

Ik moet echt wennen dat er geen hoofdletters in de topic titel staan

7 likes

God als ik dat zie ik hoor de docenten uit mijn verleden al janken in de verte; “DIT IS NIET VOLGENS DE APA REGELS” :triumph:

2 likes