Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Zeker, zou nog liever voor de kleuren van Bonnie gaan (al vind ik die rode muur zelf niks) dan de langevingersstoel en sjiekdefriemel keukenblad van de Muts :joy:

3 likes

Wow dit lijkt me echt mega vet, rode muur met roze kast. Ik heb nu zo’n zin om m’n muren te verven maar ik kan echt niet kiezen welke kleur. Chill als je zo’n huis als Bonnie hebt en gewoon alle kleuren kunt kiezen die je wil. En nee dit is niet sarcastisch ik vind dit echt.

33 likes

Dit vind ik trouwens zo een leuke kleurencombi met nietstandaard kleuren van Diana’s zus, dit vind ik wel goed gelukt.
4 likes

Hahaa ja inderdaad. Maar die groene kleur in de eetkamer kwam ook niet goed over toen heeft ze foto’s ingevoegd om de kleur beter te laten zien (wat ik overigens alsnog dezelfde kleur vond haha). Vlogs camera’s zijn mijn inziens sowieso al belachelijk duur enkel om de specificatie “vlog”.

Ik heb haar heel lang gevolgd en ook alle drama rondom haar scheiding. Dat ze nu weer gaat trouwen met ‘de man van haar leven’ vind ik erg ongeloofwaardig, maar goed :rofl: Ik hoop voor haar dat ze gelukkig zijn.

2 likes

Ja precies! En Brian was ook altijd de man van haar leven. Ben benieuwd…

1 like

Op 8.25 vraagt Alwin iets aan Bradley waar Bradley emotioneel van wordt… Wat denken jullie dat de vraag was?

Ik dacht eerst misschien aan samenwonen met Bradley maar Alwin gaf aan dat hij er al zo’n 2,5 jaar mee bezig is…

(Bij voorbaat mijn excuses dat ik enkel over Bonnie kan posten hier, ik kijk bijna geen andere YouTubers!)

Gisteren in de zondagvideo met Lisa ging het over kleding. Lisa zei dat Bonnie vaak dingen met ruches/tierlantijntjes aandoet. Bonnie reageerde verbaasd: “Heb ik dat?”
Vandaag in de vlog:

34 likes

Toen de Huismuts bezig was met haar cursus heb ik op insta een vraag ingestuurd of ze misschien ook met andere kleuren ging werken dan die ze tot nu in haar eigen huis had gebruikt. Nou ze ging m beantwoorden op insta hoor! Het voorbeeld was een lichtere tint bruin, heel wild. Toen heb ik haar maar ontvolgd.

Ik zou idd 10x liever in Bonnies huis wonen :see_no_evil:

9 likes

Ik vind het huis van de muts wel mooi maar vooral zo hotelachtig. Hoewel ik veel kritiek had op het klussen kan ik me voorstellen dat je je in Bonnies huis echt thuis kunt voelen. Bij de Huismuts zou ik het idee hebben dat ik in een showroom leef. Het lijkt overigens ook alsof ze er zelf niet blij mee is want ze klaagt iedere keer dat ze thuis is en is blij als ze zsm weer naar de camping kan.

18 likes

Oh echt? Ik kijk haar vlogs niet meer, kan haar echt niet meer hebben. Maar ze verhuisden ook vet vaak toch? Ik gok dat hun volgende ‘DROOMHUIS!!!’ niet lang meer duurt dan. Kan ze weer lekker de boel inrichten.

1 like

Krijg hier echt een Hema / Jip en Janneke gevoel bij.

Spuit 11 edit: @Keaton omschreef het al beter

1 like

omg die 3 x 4 stioppen naast elkaar :exploding_head:

10 likes

Nouja er zijn ook geen vlogs om te kijken aangezien er geen online komen.

1 like

Hahaha scheelt weer :joy:

Moest ook echt lachen toen Nick zei dat hij dubbel ging zien van dit behang. Deel deze mening helemaal :joy: :joy:

11 likes

Stippels* :joy:

Oke maar

• Stippel muur van Bonnie met 3 keer 4 stippels naast elkaar
  • Vierkante stippen muur van Sophie Hol

0 stemmers

1 like

Niet gezien van Sophie maar kan het erger? Prt scrn plaatsen misschien :grin:?

Weet niet of iemand hier naar Louella (Fitaddict) kijkt, maar zij heeft echt al mijn uitspraak-irritaties bij elkaar. Zeuven, vanielje, en de allerergste: káa-jun-kruiden :rage:

4 likes