Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

haar mond lijkt wel een prolapsed anus. Waarom gewoon.

43 likes

Zo jammer :sob::sob::sob: eeuwig zonde.

Van classy naar trashy

5 likes

Maar dat was toch omdat ze het woord ruches niet kende en niet wist wat het betekende? Niet omdat ze dacht dat ze dat nooit aanhad?
Ik dacht toen nog ā€œhoe kan het dat je dit woord nog nooit hebt gehoord??ā€ Haha

6 likes

Stone Island en dat soort merken hebben ze al heel lang toch?

Ik vind die Reinders net zo marktkleding ogen als Nikkie, wat ze al langer verkopen. :joy:

23 likes

Did it anyway and O M F G :no_mouth:

1 like

Huh hoe krijg je dit

Jouw omfg was niet overdreven
Waarommmm heb ik gekeken😶

1 like

Gigantische dingen in je reet stoppen wil wel eens helpen

2 likes

Ja daar had ik het oa over idd. Zij zijn mormoons of iets dergelijks. Samenwonen zit er niet in, laat staan sex voor het huwelijk. Dus dan maar trouwen. En nu kan het weer niet op maar zo gauw er iets negatiefs gebeurt blijft ze vaag. Het wordt volgens mij echt door de mormoonse kerk gepromoot om de happy life te laten zien op YouTube.
Heel bijzonder allemaal en toch blijf ik haar volgen uit nieuwsgierigheid.

(Heb zelf niks met trouwen, laat staan dat je je tweede huwelijk zo groots viert, maar goed, you do you en fijn dat ze weer happy is!)

Screenshot_20200818-185124 !

32 likes

Een van de meest iconische momenten van het jaar toch wel.

5 likes

Ja is wel waar! Ik heb het nog eens teruggekeken, ze wist inderdaad niet wat Lisa bedoelde met ruches, maar toen zei Lisa ā€˜Zo van die tierlantijntjes’ terwijl ze het een beetje probeerde na te doen op haar kleren en daarop reageerde Bonnie met ā€˜heb ik dat?’ Daarna legde Lisa het uit alsof ruches pofmouwtjes waren?? :joy:

1 like

Ze verkopen ook BALR. en Nikkie inderdaad brrrrr

2 likes

Haha waarom maak je je hier druk om, als jij een paar kledingstukken van haar hebt en je vindt het leuk dan is het toch prima?

69 likes

Ik heb even snel op haar website gekeken en €180 voor een jurkje van 100% polyester, koekoek :confused:

15 likes

Waarschijnlijk, gezien de kwaliteit ongeveer gelijk ligt.

25 likes

Ik denk gewoon omdat het meestal strak, kort, met allerlei frutsels/logo’s/bling Ć©n synthetisch is. Niet eens of/of maar vaak en/en. Maar het kan toch gewoon dat het wel jouw smaak is en jij je er goed in voelt en anderen niet? Niemand valt jou aan op je kledingstijl.

9 likes

Oh wist inderdaad dat het iets met geloof te maken had, maar dat het daar echt door gepromoot wordt vind ik wel heftig :scream: hoop inderdaad ook voor haar, maar vooral voor de kinderen, dat dit goed blijft gaan

1 like

Het schijnt dat haar man al die panden bezit waar zij haar winkels in heeft. Misschien kan haar merk anders de huur niet betalen, hihi.

1 like