Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

o neee als dit mijn muur was zou ik opnieuw beginnen hierom

21 likes

Zo kun je toch niet chill werken. Ik heb dit als dekbed gehad en werd echt helemaal gek :joy:

1 like

Alleen daarom al zou ik er helemaal gek van worden

Ik zie er ook allemaal patronen in. Lijnen en cirkels. Echt een optische illusie

4 likes

Ja ik zou daar op een dronken avond echt allemaal gekke figuren in zien en kei hard gaan spacen

18 likes

Ik zie mezelf er al uren voor zitten tijdens een 2cb trip. Denkend dat die stippen me verhalen willen vertellen

18 likes

Ja cirkels indd! Heb ik ook. Moet er niet aan denken om daar de hele dag tijdens het werken tegenaan te kijken

Jeetje niet te doen zeg, wat een ellende :disappointed: Ik moet al huilen bij die post alleen en ik ken haar niet eens.

1 like

Iehhh hierdoor wordt het zo lelijk…
Dat valt echt keihard op!

1 like

Ik vind het irritant dat ze niet gezegd heeft of ze het gaat houden zo (Bonnie kennende wel)

Leuk voor een potje connect the dots

5 likes

Ben benieuwd naar Annemerel haar trouwjurk! Volgens mij gaat ze vrijdag of zaterdag al trouwen met Tuurtje

5 likes

Ik ben ook heel erg benieuwd, denk dat ze er prachtig uit gaat zien!
Zag toevallig bij Laura Brijde dat er iets met strand was qua outfit, dus misschien gaan ze trouwen bij het strand?

Ja het is sowieso bij het strand! Stond in Annemerel haar eigen diary vandaag :slight_smile:

Ahh ik volg haar alleen nog af en toe op YT, dus dat had ik niet gezien! Leuk hoor een strandbruiloft.

Donderdag volgens mij!

Ja viel mij ook al op! Volgens mij bevestigt ze het zelf in de comments op die mukbang

Ik ben benieuwd hoe alles wordt, ik gok op allemaal net niet. Vind dat kantoor er ook echt uitzien als een soort HEMA-agenda met die sTipPelS en die kleur verf.

95 likes

Hahahaha roze is niet typisch voor Bonnie maar ik zou het in theorie gedaan kunnen hebben (mijn gang is al roze)

Abby van Twist me Pretty gaat morgen trouwen (vind ik sowieso al een beetje apart want ze zijn amper een jaar samen, maar goed), en dat komt allemaal live op instagram?! Waaaarom zou je dat willen :flushed:

Edit: weet overigens niet of iedereen haar kent/volgt maar kan me herinneren dat zij tijdens de scheiding hier wel besproken is

1 like