Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Leuk voor een potje connect the dots

5 likes

Ben benieuwd naar Annemerel haar trouwjurk! Volgens mij gaat ze vrijdag of zaterdag al trouwen met Tuurtje

5 likes

Ik ben ook heel erg benieuwd, denk dat ze er prachtig uit gaat zien!
Zag toevallig bij Laura Brijde dat er iets met strand was qua outfit, dus misschien gaan ze trouwen bij het strand?

Ja het is sowieso bij het strand! Stond in Annemerel haar eigen diary vandaag :slight_smile:

Ahh ik volg haar alleen nog af en toe op YT, dus dat had ik niet gezien! Leuk hoor een strandbruiloft.

Donderdag volgens mij!

Ja viel mij ook al op! Volgens mij bevestigt ze het zelf in de comments op die mukbang

Ik ben benieuwd hoe alles wordt, ik gok op allemaal net niet. Vind dat kantoor er ook echt uitzien als een soort HEMA-agenda met die sTipPelS en die kleur verf.

95 likes

Hahahaha roze is niet typisch voor Bonnie maar ik zou het in theorie gedaan kunnen hebben (mijn gang is al roze)

Abby van Twist me Pretty gaat morgen trouwen (vind ik sowieso al een beetje apart want ze zijn amper een jaar samen, maar goed), en dat komt allemaal live op instagram?! Waaaarom zou je dat willen :flushed:

Edit: weet overigens niet of iedereen haar kent/volgt maar kan me herinneren dat zij tijdens de scheiding hier wel besproken is

1 like

Hahaha dat is echt een goede beschrijving!

5 likes

Daarom vind ik het heerlijk om te volgen, ze heeft een idee qua kleuren in haar hoofd. Dan gaat ze naar de kwantum en omdat iets in de uitverkoop is koopt ze het zonder goed te testen (zoals die turqoise kleur en roze kleur, die wilde ze eigenlijk niet). En nu deze zalm kleur met stippen, verschrikkelijk, maarja haar smaak haar huis.

5 likes

Mijn brein explodeert als ik aan die rode muur ernaast denk???

18 likes

Nou toen ze die pot rode verf open trokken zeiden ze dat het een mix was van terracotta en roze dus ik denk dat ze het mega goed bij de roze kasten vinden passen :woozy_face:

Ik vind het net een babykamer dat kantoor met dat roze en die stippen.

11 likes

Ja ik vind het ook wel leuk dat ze het gewoon allemaal maar doet en laat zien. Ook dat dat schilderen en behangen onhandig gaat en de kleuren niet kloppen of dat ze niet weet hoe een filterkoffieapparaat werkt haha.

5 likes

Hele bijzondere combinatie… die kast zit ook direct naast de rode muur.

6 likes

Ja misschien moeten we het eindresultaat afwachten. En volgens bonnie komen alle kleuren op beeld niet zo over als in het echt?

Ik vind de vlogs zo veel leuker dan de standaard influencer met een visgraatvloer, ecru vloerkleed met zwarte ruiten, velvet hoekbank, een robuuste eettafel en verschillende stoelen, en als finishing touch een koffer waar hun tante Marie een wereldreis mee heeft gemaakt als decoratie.

56 likes

Eens!! Eerlijk gezegd is het geworstel en geknoei van Bonnie zo veel herkenbaarder dan zoiets als Huismuts (wat ik overigens pas geen porum vind)

21 likes