Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ja daar had ik het oa over idd. Zij zijn mormoons of iets dergelijks. Samenwonen zit er niet in, laat staan sex voor het huwelijk. Dus dan maar trouwen. En nu kan het weer niet op maar zo gauw er iets negatiefs gebeurt blijft ze vaag. Het wordt volgens mij echt door de mormoonse kerk gepromoot om de happy life te laten zien op YouTube.
Heel bijzonder allemaal en toch blijf ik haar volgen uit nieuwsgierigheid.

(Heb zelf niks met trouwen, laat staan dat je je tweede huwelijk zo groots viert, maar goed, you do you en fijn dat ze weer happy is!)

Screenshot_20200818-185124 !

32 likes

Een van de meest iconische momenten van het jaar toch wel.

5 likes

Ja is wel waar! Ik heb het nog eens teruggekeken, ze wist inderdaad niet wat Lisa bedoelde met ruches, maar toen zei Lisa ā€˜Zo van die tierlantijntjes’ terwijl ze het een beetje probeerde na te doen op haar kleren en daarop reageerde Bonnie met ā€˜heb ik dat?’ Daarna legde Lisa het uit alsof ruches pofmouwtjes waren?? :joy:

1 like

Ze verkopen ook BALR. en Nikkie inderdaad brrrrr

2 likes

Haha waarom maak je je hier druk om, als jij een paar kledingstukken van haar hebt en je vindt het leuk dan is het toch prima?

69 likes

Ik heb even snel op haar website gekeken en €180 voor een jurkje van 100% polyester, koekoek :confused:

15 likes

Waarschijnlijk, gezien de kwaliteit ongeveer gelijk ligt.

25 likes

Ik denk gewoon omdat het meestal strak, kort, met allerlei frutsels/logo’s/bling Ć©n synthetisch is. Niet eens of/of maar vaak en/en. Maar het kan toch gewoon dat het wel jouw smaak is en jij je er goed in voelt en anderen niet? Niemand valt jou aan op je kledingstijl.

9 likes

Sgat, ik betaal meer voor kleding dan dat hoor. Ik vind het gewoon lilluk. Maar vooral haar hƩƩl onsympathiek. Een modemerk gebouwd op de ontwerpen van iemand anders :+1:t4:

54 likes

Oh wist inderdaad dat het iets met geloof te maken had, maar dat het daar echt door gepromoot wordt vind ik wel heftig :scream: hoop inderdaad ook voor haar, maar vooral voor de kinderen, dat dit goed blijft gaan

1 like

Het schijnt dat haar man al die panden bezit waar zij haar winkels in heeft. Misschien kan haar merk anders de huur niet betalen, hihi.

1 like

Geloof ik 100%. Die samenwerking met Kate Moss wordt ook niet van haar bankrekening afgeschreven hoor.

12 likes

Ze is toch dikke vriendinnen met Kate dus dat doet Kate gewoon gratis en voor de vriendschap hoorrrrrr.

Geloof echt niet dat er überhaupt iemand vriendinnen met Nikkie wil zijn. :roll_eyes:

2 likes

Dat verklaart ook waarom haar kantoor in een miljoenenpand zit.

1 like

Ik vergeet altijd even dat ze bestaat en dan opeens duikt ze weer op en kan ik me geen onsympathieker mens voorstellen.

6 likes

Ahhhh zo lief dat Geert de schilder die bij Bonnie en Nick hun kozijnen kwam doen, nu op de koffie is gekomen voor de gezelligheid (en alsnog hier en daar tips heeft gegeven) en dat ze nog contact blijven houden. Zoiets vind ik ook echt wee typisch iets voor Bonnie en Nick, die komen ook zo gastvrij en sympathiek over altijd. En Geert was ook zo’n goedzak
(Vlog heet ā€œspeciaal bezoekā€)

41 likes

Als je dit ā€˜nieuws’ over jezelf naar buiten brengt… :rofl:

8 likes

Ja meer dat ze het stimuleren dat ze YouTube kanalen beginnen en zo te showen dat je het ā€œā€ā€ā€ā€perfecteā€ā€ā€ā€ā€ leven kunt leiden. Zoiets.

1 like

Blij dat in ieder geval iemand me snapt, echt precies dit! Bij mij ligt het denk ik vooral aan haar manier van praten. De informatie in haar video’s vind ik inderdaad best leuk.

1 like