Wauw die heeft ook het veenlijkenfilter ontdekt.
Ze begonnen ooit best leuk met die gebreide twinsets en gehaakte bikini’s enz. Maar laatste collecties zijn indd zo ordi.
oh dan hou je denk ik ook van sissy boy
Ik heb ook een jas van nikkie; maar als ik die aan heb op insta krijg ik wel dm’s van mensen hier dat ik een leuke jas aan heb En er zitten altijd mooie basics in haar collecties. Die longsleeves enz
Morgen komt Monica Geuze bij de slimste mens!
Nog erger dan Moderosa als je t mij vraagt
Lolllllllllll
Nou wel fijn voor de andere twee kandidaten dat ze sowieso door zijn.
Uhlll vind haar ook altijd zo hinderlijk en interessant doen hij boulevard.
Zag dr net ook weer met een foeilelijke ketting “NP” om.
Vreselijk mens.
Ik heb ook nog wel een leuke roddel over Nikkie, haar vriend (Ruben Bontekoe) schijnt homo te zijn maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen/business.
Het dieptepunt is vorige week al geweest met Erik de Zwart die met 11 seconden de finaleronde in ging… Genânter dan dat kan het echt niet worden
Dus, hup Mo!
Maarten was vorige keer al duidelijk in mineur toen Furtjuh aanschoof, kan niet wachten op ‘n kop als ie een feloranje monica ziet.
Heb echt het idee dat Dee zo graag een volwassen leven met kinderen wil. Nu zit ze ook weer flessen uit te koken voor die neefjes van Lars die eens in de zoveel weken komen???
Ik heb eigenlijk niet het idee dat Monica het super slecht gaat doen, volgens mij is het echt niet zo super slecht gesteld met haar algemene kennis. Denk overigens niet dat ze verder komt dan 1 aflevering maar dat zou mij zelf ook niet lukken denk ik
Welke Nikkie?? Plessen? Tutorials?
Plessen
Plessen, de vriend van NikkieTutorials heet Dylan.
Ik raakte helemaal in de war, dacht dat dat uit was ofzo
“La Plessen”
Haha nee het ging toch al de hele tijd over Nikkie Plessen hierboven.
Ik kan ook nooit meer die imitatie van Elise Schaap vergeten, zo spot on. ‘blablabla chocoladevla’