Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Moderosa :crazy_face:

3 likes

maar iedereen die roept dat zij geen smaak hebben, hebben niet meteen gelijk hoor. integendeel, hoe kun je dat nou zeggen als iets je niet aanstaat? smaak is zoooooo persoonlijk.is jullie smaak dan wel smaak hebben? :sweat_smile:

smaak is trouwens echt een raar woord nu zo vaak achter elkaar

Pfoe ik heb de link volgens mij niet meer maar weet dat ik op glass candle holder heb gezocht. Ik zal hem even proberen terug te vinden!

Edit: got it! https://nl.aliexpress.com/item/4000373823000.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19cc7c0eHdzJhk&algo_pvid=ea44f0cd-4980-48e4-acb9-e3acbc4d36bd&algo_expid=ea44f0cd-4980-48e4-acb9-e3acbc4d36bd-27&btsid=0b0a01f815978623220537324e5b8c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Haha dit vind ik dus wel humor van het AD…ze plaatsen altijd deze afgrijselijke foto bij stukken over Anna Nooshin :joy:

123 likes

Voor de liefhebbers: Monica zit bij Slimste Mens op NPO2.

1 like

Ja en echt bullshit sowieso want wel meer mensen spreken zich hierover uit maar die komen niet in de krant

Het is nu al cringe (vooral door de vragen van de presentator).

1 like

Dit is wel precies wat mij vanmiddag opviel

1 like

‘In welke Amerikaanse stad…’ Monica: Hong Kong. Zapp.

32 likes

Ja Monica Hongkong ligt in de VS

2 likes

Viel me nog mee dat ze vraag nummer 1 goed had :joy:

1 like

Maar niemand weet iets hahha Monica is niet de slechtste

1 like

Maar dit had iedereen toch zien aankomen???:joy: Als je die 2 in dit programma zet. En de man van het Parool was ook DUIDELIJK minder sterk dan de deelnemers van gisteren (Jeroen Gueter en …?). Hij is ook alleen maar aanwezig vandaag door die Ajax vraag. :joy:

Meid ik kijk dit nooit ik heb geen idee wie dit zijn

Maarten ergert zich ook dood.

En ik erger me Dood aan Maarten. Snap al dat ik dit nooit kijk

5 likes

Yeah go mo!

1 like

St Patricksday :joy:

20 likes

Fak wat vind ik die gast tenenkrommend irritant. Bah.

1 like

Hahahaha same. Oude chagrijn. Maar wel slim.

1 like