Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Zal wel zoiets betekenen als “Ze gaat woont 3 blokken verderop” ipv direct buren.

1 like

Onze vrienden wonen 5 huizen verder maar noemen wij ook buren :joy: Klinkt gezelliger haha!

Ja ik doe dat zelf ook. “Ga ff naar de buuf” zit 4 minuten op de fiets voor ik er ben maar ok :joy:

Haha maar Bonnie ook met dr photoshop skills. Letterlijk 1x klikken en die roze laag op overlay ofzo zetten en je ziet hoe het echt op die kast zou zitten.

4 likes

Zelfs deze noob weet dat je het dan beter een transparante laag kan geven. Weet niet hoe, maar dat ziet er beter uit dan dit.

1 like

Ja klopt, strikt gezien was het wel fijn geweest als ze had gevraagd of ze mijn foto en bericht anoniem in haar story mocht delen, maar ik had dan toch ja gezegd dus het is ook prima zo.

1 like

Nina heeft dit ook een keer gezegd in haar vlog idd. Toen had ze het over dezelfde straat.

Verder raad ik die vlogs niet aan. Het is een soort cringe die ik graag opzoek.

1 like

VISSENKOM?! Is vissenkom slang voor iets nieuws en hips ofzo? Mag hopen dat niemand een vis in zo’n kommetje stopt…

Oh spuit 11.

5 likes

Volgens mij bestelden wij toen we 17 waren een vissenkom bij het uitgaan en dan kreeg je een kom met Flügl en 12 rietjes.

M.a.w.: misschien wil ze er uit drinken.

18 likes

Hahah die vlog van Monica. Het is dinsdag, mijn boek moet vandaag worden ingeleverd.
Het is donderdag, vandaag ff aan mijn boek werken.
Het is vandaag zondag, ff lekker uiteten hoor!
Het is vandaag maandag, nou ik ga vandaag maar even aan mijn boek werken.

Weet iemand hoe dit werkt? Heeft die uitgeverij niet superveel shit rondom haar gepland? En kost dit ze niet heel veel geld?

4 likes

Niet alleen dat, ze lijkt ook nauwelijks zin te hebben om dat boek te schrijven. Ben benieuwd hoe ze het gaat promoten, lijkt heel weinig passie in te zitten.

1 like

Gats wat lelijk dat ze die belijsting om die deur ook perzikkleur hebben geverfd.

6 likes

Hmm wel echt trek daarin nu, maar kan nooit zo lekker zijn als in mijn herinnering.

6 likes

Impopulaire mening geloof ik maar ik vind het wel chill zo, die kleuren. Had ik waarschijnlijk zelf ook zo kunnen doen. (Maargoed ik heb ook 1. geen smaak, 2. geen verstand van interieur.) Stippenmuur heb ik niet gezien dus geen mening over maar klinkt wel heel gezellig.

Edit: Heb de vlog van vandaag en gisteren half teruggekeken. Oke, het behang is niet heel netjes gedaan maar ik vind het echt verre van lelijk allemaal. 100x liever dit interieur dan een grijze hoekbank.

11 likes

Echt een groot circus huis vind ik het worden, mochten ze het ooit verkopen dan wens ik de nieuwe eigenaren veel succes.

12 likes

Ah joh, is toch zo weer overgeschilderd, het lijkt verder best prima onderhouden dus als huizenkopers daar niet doorheen kunnen kijken dan wens ik vooral hen veel succes :stuck_out_tongue:

23 likes

Haha ze heeft ook een grijze hoekbank volgens mij

Ik vind de kleur ook leuk, vind het ook wel leuk zo met de deur dezelfde kleur! Behang vind ik veel te druk en de kleur wit vh behang staat ook een beetje gek bij de witte wand

Ja idem, ik word echt vrolijk van hun huis, vind het heel leuk en mooi eigenlijk

Jolie Lot?

1 like

Dierenmishandeling kom.

2 likes