Jo echt wel. Wie komt er allemaal? So much food!!!
Maar die kleine is wel echt zoooo schattigđ„°
Wel chill dat moon die haters op insta deelt hahahh
Dat is dan haar eerste slimme opmerking van de avond. Hong Kong!!!
Ah jongens ik ga stuk om jullie monica verslag
Echt leuk dat Monica door is. Misschien doet ze het morgen beter, lijkt me ook vreselijk spannend, vooral zoân eerste ronde. Bij de tweede heb je misschien al wat meer zelfvertrouwen.
Houdt het dan nooit op? Belachelijk dat een zender hier aan mee werkt⊠Ik ben niet zo van de cancel culture, maar voor Dennis maak ik graag een uitzondering. Hij mag echt optyfen van de tv en radio.
Gadverdamme, wat triest zeg.
Snap echt niet dat zoân zender zoiets doet. Bah
Ja de Nederlandse versie is niet heel goed
Maarten (de eenkoppige jury) praat heel monotoon over saaie dingen en Philip (de presentator) maakt veel ongemakkelijke grappen.
Huh dit was laatst toch ook al gebeurd? Of os dit een oude post?
Ik kijk enkel de Belgische versie van DSM en na even bijgelezen te hebben zal ik dat ook maar zo houden denk ik
Ja dat dacht ik ook. Maar denk dat het wel een nieuwe post is, maar met een ouder verhaal want dit is nu een soort trend op tiktok. Op het liedje bulletproof zet je een tekst over waarom je bulletproof bent.
De verjaardag van alexis is misschien wat over de top voor een klein feestje. Maar ze is wel schattig en vond haar reactie op de cadeaus wel lief. Josh mag mijn verjaardagsfeestje wel organiseren, zag er wel allemaal mooi uit!
Wat bedoelt debbie met âWanneer mag ik een keer met een âgewoneâ uitzending meedoen?â Vind het trouwens opvallend dat ze (in stories, niet op de feed gekeken) niks zegt over monica maar wel haar eigen deelname nogmaals deelt.
Alexis reactie op dat keukentje is wel echt té lief!
Dus er komen nog meer tv uitzendingen met monica? Mag er dan een apart topic in het tv subforum aangemaakt worden? Want dat live mee chatten in het youtuberstopic is zo spammerig als je het achteraf moet teruglezen (voorbij scrollen).
Meid, onze Mo ligt er morgen uit joh dus hou nog 1 avond spam vol
Tenzij ze weer vragen stellen op kleuterklas niveau, dan zit je er nog een tijdje aan vast.
Waarschijnlijk omdat ze toen meedeed als âslimme kijkerâ, was een speciale editie, ipv BNer, dus ze wil meedoen als BNer?