Zag ook dat je op Dennis kan stemmen voor Beste Nieuwkomer bij de Televizierring 20202 en sommige “BN’ ers” reposten een story dat iemand op ze gestemd heeft en dan zie je ook waar diegene nog meer op hebben gestemd en toen zag ik echt al smerig vaak een stem voor Dennis voorbij komen. Zal je zien dat dat nare ventje bij de Top 3 komt en waarschijnlijk dan nog wint ook, bah bah.
Ik speel weer even DSM via de App. Het is echt oooooooverduidelijk dat de vragen die vanavond gesteld zijn intens simpel waren in vergelijking met wat er normaliter voorbij komt. Ik ben zo’n fan van het programma en ze stellen me echt teleur met deze enorme misser.
Ze keek ook al zo blij bij de loopfiets
Ik zou ook lekker veel cadeautjes geven als ik zo’n peuter had, veel te leuk en schattig. Ik gooi het dan gewoon op beter verwend dan verwaarloosd
De afkorting dsm voor de slimste mens gaat er bij mij echt niet in. Dan moet ik of denken aan het psychologieboek of aan die fabriek in limburg
Huh waarom vinden jullie Maarten stom? Ok hij is niet per de leuk maar er is denk ik niemand op tv om wie ik zo hard moet lachen als hem.
Jaaaa ik vond dat ook het einde. En vind de kneuterigheid bij De Slimste Mens ook prachtig, echt een van m’n favo programma’s (vooral als Mark Tuitert meedoet )
Ik trek dat monotone gepraat en gezeik echt heel slecht en ik vind hem totaal niet grappig. Veel te vol van zichzelf, zegt nooit iets gezelligs. Er is er nog een waar ik zo’n hekel aan heb hoor, ook zo’n man, kan ff niet op de naam komen gelukkig.
Ik vind het vooral heel irritant dat ze nog nooit een echt kantoor van binnen heeft gezien en dan kantoortypetjes gaat doen. Ga weg.
Ik vraag me af wat ze nou eigenlijk wel de hele dag doet. Ze werkt volgens mij helemaal niet en leeft alleen maar van deze bullshit en die kortingscodes die ze weggeeft.
Jezus als je zelf niet creatief/grappig genoeg bent om iets te bedenken voor een sketch moet je er gewoon niet mee door willen gaan.
Tering ik kan dat hoofd van Claire echt niet meer aan, kan die meid niet gewoon bij de parade gaan werken, iedereen die dat wil zien koopt een kaartje en de rest kan in vrede leven
Marcel van Roosmalen is ook zo’n vervelende chagrijn.
Ik heb dit ook hoor, vind hem zo irritant dat ik liever de Vlaamse versie van dat programma kijk. Of ff thee ga pakken als hij weer begint te praten.
*monotoon binnensmonds zeikerig mompelen
kunnen zij niet veel aan doen, het is Corona tijd, daarna is t bouwvak en daarna zijn ze natuurlijk al volgeboekt door mensen die al langer een vloer nodig hadden
Hij en Maarten zijn echt m’n twee favo personen op de Nederlandse tv (Weet niet wat dit over mij zegt)
Ik ben echt gek op zeiksnorren en ik vind 99% van de Nederlandse tv-persoonlijkheden zo schijtirritant. Het is allemaal ons kent ons en lekker gezellig doen, maar deze mannen leiden lekker hun eigen leventje.
Wat verschrikkelijk. Ik kan ook altijd alleen maar naar haar neus kijken? Ze zet haar neusgaten altijd zo vreemd open ofzo