Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Haha die filmpjes van Lotte doen mij denken aan 12-jarige ik die voor de spiegel danst.

24 likes

Ik zou 's nachts niet kunnen slapen als er dit soort filmpjes van mij op internet zouden staat

Dit is echt zoiets dat je je in bed zo’n cringy moment van 10 jaar geleden herinnert en dat je dan wenst dat het nooit gebeurd was

81 likes

Als eckte die hard Avril fan (vroegahhh) zou ik hier sowieso Boos voor willen inschakelen want Girlfriend kwam zooooo laat en zij heeft het over sk8er girl nou eh, dat kwam veeeeel verder daarvoor oke einde rant

24 likes

:woozy_face:

1 like

Ze is een tel te laat

6 likes

Ik dans nog steeds zo voor de spiegel tho

2 likes

“EcHt WeL!!1!”

1 like

Zit er nog iemand anders op dat ‘kantoor’ dan?

12 likes

Ja ik ook! Maar dat wil je echt niet online zetten (zou ik denken). In die vlogs is t vooral ook zo…“Oh, ik heb HEEL toevallig mijn camera aanstaan en ik ga nu super ‘spontaan’ even beginnen te zingen en dansen en ik zie die lens echt niet hoor” haha.
Soort van “Oh, ik heb net een foto van mezelf per ongeluk gemaakt terwijl ik geposeerd lachend toevallig in de lens keek”.

+1 voor Claires subtiliteit

1 like

Jezus ik trek dit echt steeds slechter. Wat een irritant wijf.

3 likes

Of Sanny: ik heb super per ongeluk deze schattige foto van mijn kind gepost toen mijn telefoon in mijn broekzak zat. :neutral_face:

10 likes

Misschien huurt ze zo’n flexplek in zo’n vrouwenenclave in Amsterdam, waar ze dan een roze koelkast hebben en in de pauze foto’s bij het hippe zithoekje maken.

25 likes

Oh ja, zo’n kille betonnen bunker met allerlei zorgvuldig gecureerde hoekjes :heart:

11 likes

Jep en waar voornamelijk ‘girlbosses’ werken

12 likes

Oh nou dan heb ik niks gezegd. Claire is ook een echte zure kantoortrut, net als wij allemaal :+1:

1 like

En snacken. Altijd tijd voor snackjes.

Overigens vind ik Yara best oké. Maar dit is zo typisch.

22 likes

Ja precies, vind Yara ook heel leuk, maar snap die constante behoefte om haar snackbehoeften te promoten niet zo goed. JA JA, je bent relatable

13 likes

Ja, ze zit zo te zien op kantoor bij de agency van Lisanne de Bruijn. Een keer met die agency samengewerkt, nooit meer.

1 like

spill the tea

1 like