Aah zo oké. Nee met nuance of onderbouwing van je standpunt hoef je bij Sanne niet aan te komen over het algemeen😂
ik volg geen mamabloggers en skip dat hele topic eigenlijk, maar dit klinkt heel heftig dus ben benieuwd
Ik kan uit ervaring zeggen dat een schuurmachine bij dit soort klassieke kozijnen er niet voor zorgt dat je sneller klaar bent. Zo’n schuurmachine is te vlak en pakt dan vaak maar een klein deel van het oppervlak, waardoor met de hand schuren eigenlijk de beste en snelste optie is. Als je oude kozijnen echt goed wil opknappen ben je gewoon lang bezig…
Hahaha loze moeite inderdaad
James is toch de naam van haar kat? Interessant…
Mijn ouders willen een dak opnieuw laten leggen vanwege lekkages (niet heel ernstig, maar moet een keer gebeuren). In mei toen al geinformeerd maar alle aannemers in de buurt zaten al meer dan een jaar vol. Helemaal door corona besluiten mensen hun huis nu maar op te knappen ipv op vakantie te gaan. Bizar hoe ver je dat dus eigenlijk zou moeten plannen.
Wie post dit? Komt echt mega opdringerig over en vooral ook super onprofessioneel om een screenshot uit een gesprek als dit online te gooien.
Dat ‘coachen’ is dus eerst iemand een niet bestaand complex aanpraten om vervolgens voor een significant bedrag de oplossing af te laten kopen?
Vraag me af wat de meerwaarde van het echte programma is. Want er lijkt vooral veel aandacht te zijn in het vinden van “investeerders”
Ik heb me echt kostelijk zitten vermaken met het teruglezen van jullie reacties op de slimste mens van gisteravond. Ik volg het ook echt al eindeloos lang en zat me gisteravond af te vragen of ik in de kindereditie was beland, gezien het niveau van de vragen.
De mooiste was toch wel echt piet hein hahahahahah heb dubbel gelegen.
Vooral nu het grote contrast met die figuren die hiervoor zaten, zoals die Jeroen en Pim die gewoon echt hartstikke goed waren. Ik had 9 van de 10 keer niet eens te tijd om die 12 blokjes gelezen te hebben bij de puzzel en dan hadden ze alle 3 de oplossingen al gevonden.
Ben heel benieuwd weer vanavond!
Vind verder overigens niet dat monica voor lul zit ofzo, ik ken haar niet zo goed maar heb niet het idee dat ze pretendeert een genie te zijn toch? Kan me nog herinneren dat Victoria Koblenko daar zat, schaapachtig zat te lachen de hele tijd en echt geen reet wist, terwijl zij het altijd heeft over al dr universitaire studies die ze gedaan heeft?
Ik zeg ook niet dat ze er geen hebben
Ik heb de vlog niet gezien maar die dansjes zijn zoooo cringe omdat ze urenlang oefent en dan op tiktok zet: quick lil’ morning dance
Ik heb het gevoel dat ze nu al die dansjes in haar vlog zet omdat ze tiktok heeft verwijderd en de complimentjes mist
Wat me tegenhoudt? Een diëtist wordt (deels) vergoed en is ongeveer de helft goedkoper qua tijd! Ik vind het echt bizar duur voor een intake en dan in 4 maanden 9x eventjes 30min bellen. Of een goede Personal Trainer zou ik ook eerder in de hand nemen dan deze meid. En eerlijk… Ik vertrouw het programma niet omdat ze zelf ook moeite heeft met op gewicht blijven en wil afvallen. Waarom zou het bij mij dan wel werken? Echt heel kwalijk deze.
Wat me ook irriteert is dat enorme focussen op afvallen en dat dat je leven instant beter gaat maken zegmaar. Zo kort door de bocht?
Ja inderdaad… En in combinatie met de heel nare manier van communiceren. Echt dat complex aanpraten wat iemand zei. Bah. Het is nog net niet letterlijk dat ze je uitscheld voor mislukkeling omdat je haar programma niet volgt.
Ja ik snap die reels niet hoor
Ik word hier zooooooooo ongemakkelijk van
Het kan erger