Ja hahaha
Ja!
Haha lekker Mo
Jaaa hoor, tot morgen weer Mootje
Hahahaa die meid heeft zo veel geluk. Hoe kan je doorgaan met pas pas pas pas
Nou die finale onderwerpen waren ook wel bizar easy hoor…?
Op het nippertje
Weinig tijd kwijt aan dingen zeggen die toch niets opleveren, Erik de Zwart kan er nog iets van leren.
Daardoor houd ze wel seconden over. En ik denk altijd maar zo: beter passen dan een dom antwoord geven, like Hongkong.
Dit is niet altijd zo. De vragen in de app (ik ben een nerd en ik speel dit) zijn ook 10x moeilijker.
Hoe was de galerij? Dat is forever mn favo maar is niet in de app
Ach, Monica dacht Sint Patricks Day. Nee gein, ik zeik niet. Vind het alleen maar heel tof dat ze het doet!
Niet shocking dat Monica de 10 verschillende kolen niet kon benoemen. Dat is te gezond!
Ja ik snap ook die haat echt niet. Zonder eerst te kijken hoe ze het doet al lage verwachtingen hebben, en daarna ieder fout antwoord benadrukken. Ik heb ook wel eens Amjib Namhali geantwoord tijdens een potje 30 seconds dus ik zou Hong Kong er ook nog wel uitkrijgen als antwoord voor een Amerikaanse stad. Die tijdsdruk plus het feit dat het wordt uitgezonden zal niet in het voordeel werken. En hallo, ons Mo is gewoon al 2 rondes door ik ben trots
Jij wist ze wel allemaal?
Ik kon ten minste boerenkool benoemen.
Ik pas❤️
Iemand de vlog van Jamie Li gezien?
Zo zielig dat Kaytje werd gepest door nagellak. Ik hoop echt dat ouders dit zien en beseffen dat dit dus gebeurd als je kinderen traditionele genderrollen (of überhaupt elk ding wat afwijkt van de ‘norm’) aanleert.
Dan krijg je dus pestende kinderen
Ik vind Monica zo nep praten en bewegen tov haar vlogs