Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Het wordt aangepast aan het algemene niveau van algemene kennis van het volk…

Sorry mensen maar ik vind dit echt om te gieren zo slecht simpel

Hello Kaytje

2 likes

Toen de echte boerenkoolfoto er was had ik al 2x boerenkool geroepen bij eerdere foto’s.

Weet iemand waar Monica haar broek van is?

Gister maakte ze ook een opmerking dat ze iets héél cringyyyyy vond. Dat klonk echt zo nergens naar, dat woord zo midden in een zin. Zo nep ook.

Hallooo kaaaaaaaaytje

5 likes

Ah die Lotte. Is toch leuk dat ze zoveel plezier in dansen heeft laat die meid lekker. En wat maakt het uit dat ze 30 is? Al is iemand 80?

28 likes

Ik heb wel een deel nog maar ik had alles x4 in alle versies die er bestonden (vooral in Azië gingen ze los) dus op een gegeven moment heb ik dat wel verkocht omdat ik er niks mee doe. Het deel dat over is staat al jaren in een verhuisdoos. Weggooien wil ik nog niet maar verkopen kost energie dus ja, lastig. :yum:

Ik vind dit (en sommige andere reacties hier) wel echt een beetje uit de hoogte ofzo. Niet iedereen heeft de capaciteiten om feitjes te onthouden die je verder nooit in je dagelijkse leven nodig hebt of toepast. Is toch beetje flauw om mensen dan neer te zetten als simpel omdat ze minder “algemene kennis” hebben. Lekker belangrijk

32 likes

Als je 80 bent is het ineens weer leuk, schattig of stoer maar als je 30 bent is het kinderachtig.

4 likes

Nah daar ben ik het echt niet mee eens.

1 like

Mijn algemene kennis is echt om te huilen dus ik voel deze post heel sterk. :joy: Mij mee laten doen met een pubquiz is echt lachen. Als ik 2 antwoorden weet op een hele avond dan heb ik weer gepiekt. :+1:t3:

7 likes

Ik ben als twaalfjarige op nationale tv geweest met een quiz en toen werd ik na de uitzending al uitgelachen van ‘omg wist je dat niet!??’ echt een dreun voor m’n kinder ego

Laat staan als je monica ‘de hersenloze vlogger’ bent

Deze TikTok jaagt me gewoon de stuipen op het lijf, what the fuck is dit

9 likes

Sowieso van al die tiktok filmpjes van dr.

Nee joh zij is hooguit 10, zo oud is die meme niet.

1 like

Maar ze doet wel mee. Als ik wist dat m’n algemene kennis niet zo goed was zou ik niet mee willen doen. Volgens mij kun je gewoon nee zeggen als je gevraagd wordt om mee te doen aan een spelshow.

3 likes

Die meme komt uit een vlog van een YouTube kanaal dat nog steeds bestaat. Even Lily and Chloe googelen dan vind je ook het filmpje waar die meme uit komt.

Misschien vond ze het gewoon leuk om mee te doen :woman_shrugging:

2 likes

Ik heb ook niet gezegd dat ze niet mee mocht doen. Maar als je dan kritiek krijgt op je gebrek aan algemene kennis is dat ook niet gek toch?

2 likes

Was niet specifiek naar jou bedoelt maar ik vind het wel bijzonder dat zo veel mensen (ook op Twitter) zich zitten te verkneukelen of kritisch zijn dat ze überhaupt mee doet omdat ze niet zo veel weet. Volgens mij pretendeert ze ook nergens dat ze veel algemene kennis heeft. Het is toch gewoon maar een spelletjesprogramma, het is niet dat ze een Nobelprijs voor algemene kennis in ontvangst neemt.

15 likes