Die vloer zou ik echt houden!
Ik vind het huis van Bonnie echt helemaal geweldig, inclusief jaren '30 wc. Ik ben zoân muts die het zonde vind als dat soort dingen eruit gesloopt worden.
Zeiden ze niet dat ze weer in Noord gingen wonen? Ik denk echt dat het een duur huis is.
Maar hoe dom dat Bonnie een slok uit die kraan op dat dakterras neemt? Ze liet het niet eens goed doorlopen
heeft ze nog nooit van legionella gehoord?
Ik vond dit zo raar inderdaad, dat je er gelijk uit gaat drinken terwijl je niet eens weet hoe lang dat wel niet gebruikt is. Ik vind het huis echt prachtig als je het ook mooi zou kunnen verbouwen, nu vind ik het er nogal oud uitzien.
Oh ik vind het echt perfect zoals het nu is haha. Behalve misschien de keuken en badkamer, maar die zijn ook niet authentiek.
Wauw, ik kijk eigenlijk nooit naar Bonnie maar vond dit heel leuk om te zien, prachtig huis. Zo leuk ook met die schuifdeuren en het glas in lood, en ben juist wel fan van de tegeltjes in de wc en de badkamer. Het is dat ik zelf echt een tuin zou willen maar verder zou ik er heel graag zelf wonen
Maar het is een houten vloer toch (als in, geen laminaat ofzo), dus dan kun je 'm schuren en opnieuw oliën/waxen? Ik blijf erbij dat ik het echt dood en doodzonde vind als ze die vloer eruit gaan halen (mits het een echte houten vloer is natuurlijk)
Heb de video nog niet afgekeken en ondanks dat ik een huis heb, ben echt poepie jaloers. Wat een mooi huis!
Heel mooi huis! Maar âcanât handleâ Bonnieâs bergruimte obsessie haha. Die hele tour gaat over de kasten en wat ze daar in gaan doen.
Het gaat wat mij betreft niet precies om deze vloer, maar dat er in plaats ervan geen pvc of laminaat komt.
Als ze hem zou vervangen voor een andere mooie houten vloer zou het ook prima zijn (haha alsof het mij persoonlijk aan gaat)
Nee, ze hebben volgens mij alleen gezegd dat ze de vloer gingen vervangen en vroegen daarna om tips voor iemand die voor een goede prijs pvc vloeren kan leggen.
Dit was t eerste wat ik ook dacht, maar ik vind Bonnie echt zo iemand die zoiets dan weer niet weet en pas na t lezen van comments er achter komt.
Pffff die nieuwe video van Jessie. Ik word er gewoon naar van als ik t al zie pfff
Sowieso heeft menig influencer/youtuber compleet schijt aan de Corona maatregelen. Bijna niemand houd zich aan de 1,5 meter afstand enzo. Viel mij ook al op. Lekker afspreken met vriendinnen en geen afstand houden, met Jan en alleman afspreken etcâŠ
Zij heeft nooit in een wereld met Corona geleefd geloof ik.
Toen alles nog dicht was en je niet bij anderen op bezoek moest gaan, zag je al in stories en in haar vlogs dat ze gewoon onbeperkt met mensen afsprak. Inclusief knuffelen
Groot nadeel van Bonnie huis. Door de badkamer naar het dakterras. Ik moet er niet aan denken dat iedereen altijd door mijn badkamer moet 
Ja iedereen die dan ook met zân vieze schoenen door jouw badkamer moet⊠dat is bij mij echt de kamer in huis waar ik echt geen schoenen wil zien ook 
Ja ik heb dit toevallig ook (gelukkig ook een tuintje) en het is echt best onhandig. Bij ons komt er daardoor nooit bezoek op. Dan moeten ze naar boven met schoenen aan over onze witte trap en langs de slaapkamers en door de badkamer waar ik dan alles opgeruimd en netjes zou willen hebben
En er staan daardoor altijd slippers oid in de badkamer bij de deur wat ook rommeliger oogt.
Maargoed voor de rest vind ik het wel een geweldig huis dus snap dat je t niet daarop laat gaan. Wel grappig dat ze zei over dat balkon in de keuken dat ze die vast minder zouden gebruiken. Ik denk dat je die jĂșist gebruikt. Op feestjes bijvoorbeeld of als je ff snel buiten wil eten zonder met je bord het hele huis door te moeten.
Dat wel ja. Nu is het voor mij ook lastig oordelen. Ik woon in Twente in een dorp en voor dit bedrag heb je hier een twee onder één kap of een vrijstaande woning denk ik. Dus niet snel tevreden 
En volgens mij geen wc boven?