@Lula Op die plekken is het overtollige vet - waarvoor ze dus moest aankomen - weggehaald en voor haar billen gebruikt.
Hoe goed zou het ook geïsoleerd zijn qua warmte. Vermoed niet dat er dubbel glas in zit. Nu had ik boven ook geen dubbel glas maar dat was echt koud en afgelopen jaar was niet eens echt winter. Blij dat ik het al deels heb laten vervangen.
Gezien Bonnie & Nick vrij zuinig zijn ben ik wel benieuwd. Ze benoemde al dat ze de deuren dichtdoen van de woonkamer voor de warmte. Snap ik op zich wel
Als ze geld heeft kan ze in de toekomst vanuit een andere ruimte toch nog een deur naar dakterras laten maken.
Ik ook niet, ik heb een rugoperatie gehad voor m’n scoliose en de maand nadien kon ik niks anders dan in bed liggen en kon ook niet slapen van de pijn, dat was zo verschrikkelijk dat ik echt nooit vrijwillig een ‘niet noodzakelijke’ operatie wil doen
Ben de laatste vlog van aimee aan het kijken, de huisvlog. Maar men, normaal trek ik haar wel. Maar ze is zo ontzettend lang van stof in deze video. Merk ook dat het me helemaal niet pakt nu en ik totaal niet aan het opletten ben.
Volgens mij zei ze in de lange video van vorige week dat ze eerst een niet serieus bod geplaatst hadden, maar toen was het huis opeens ‘weg’ o.i.d. en hadden ze alsnog een hoger bod gedaan en dat was wel geaccepteerd
De vlog
Vanaf 28.01 https://youtu.be/_Y-ws0UB6To?t=1681
Huh???
Heeft iemand de video van jeffree star gekeken? Wat een neppe brave video zeg. Hoopte op een beetje meer drama maar dit was zo onoprecht en niet jeffree achtig
Daar ging het vanmorgen of vanmiddag over in het beutyblog topic.
Ja zo’n kwabje wat je wel eens hebt bij je oksel waar je behabandje zit
M’n hart jankt een beetje als ze zeggen dat ze de plee niet mooi vinden. Die tegeltjes zijn juist zo leuk. Ik heb net een huis gekocht met zulke tegels in de gang en ik hou daar echt van. Echt zonde als daar dan doorsnee karwei tegels in komen.
Oh wow ik vind die nieuwe billen video van Jessiemaya best wel heftig. Gewoon het hele lichaam opengesneden brr.
Hahah jeetje dat heeft toch ook iedereen en niemand die daarop let?
Nouja als je t toch extra bij je operatie kan laten weghalen zou ik t ook doen
Ik had niet eens een idee dat dat een ding was joh 
Ik let er zelf wel erg op, maar denk vooral omdat er bij mij vroeger door mijn moeder is ingestampt dat ik dat moest “verbergen” dus doe nu nog steeds bijna nooit topjes met spaghettibandjes oid aan, of iets er overheen. Denk dat andere mensen er inderdaad niet zo op letten
Oh jeetje wat stom zeg van je moeder ook. Zo kut dat je echt over élk deel van je lichaam onzeker kunt zijn omdat mensen er altijd wel wat van te zeggen hebben. Ik zou zeggen, rock de spaghettibandjes als je die wilt dragen!
Volgens mij las ik hier dat hij groepsreizen begeleid naar dat ‘’’ziekenhuis’’’ in Istanbul, hij neemt dus gewoon groepjes mensen mee die daar vervolgens een grondige verbouwing ondergaan 
Ik weet wel dat ik 100000x liever mee ga met ‘we zijn er bijna’ dan op zulke groepsreizen als Melle dus mag begeleiden.
Oooh wauw die video van Jessie, wist dat het een heftige operatie was maar vind alles er na zo naar om te zien. Ik accepteer maar gewoon dat ik geen kont heb.
Ja en dat hele thrift Flip gebeuren heb ik overgeslagen, vond dat niet echt iets voor in een vlog + het was zo specifiek (je moet maar net met webbing precies zo’n lamp en hoofdbord willen maken) dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dit echt n.a.v. haar video ook gaat proberen. Volgde ook niet helemaal wat het slechte nieuws nu was dat ze kreeg, was dat met betrekking tot de rechtszaak of wat anders?