Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Zij heeft nooit in een wereld met Corona geleefd geloof ik. :grimacing: Toen alles nog dicht was en je niet bij anderen op bezoek moest gaan, zag je al in stories en in haar vlogs dat ze gewoon onbeperkt met mensen afsprak. Inclusief knuffelen

4 likes

Groot nadeel van Bonnie huis. Door de badkamer naar het dakterras. Ik moet er niet aan denken dat iedereen altijd door mijn badkamer moet :sweat_smile:

11 likes

Ja iedereen die dan ook met z’n vieze schoenen door jouw badkamer moet… dat is bij mij echt de kamer in huis waar ik echt geen schoenen wil zien ook :sweat_smile:

8 likes

Ja ik heb dit toevallig ook (gelukkig ook een tuintje) en het is echt best onhandig. Bij ons komt er daardoor nooit bezoek op. Dan moeten ze naar boven met schoenen aan over onze witte trap en langs de slaapkamers en door de badkamer waar ik dan alles opgeruimd en netjes zou willen hebben :yum: En er staan daardoor altijd slippers oid in de badkamer bij de deur wat ook rommeliger oogt.

Maargoed voor de rest vind ik het wel een geweldig huis dus snap dat je t niet daarop laat gaan. Wel grappig dat ze zei over dat balkon in de keuken dat ze die vast minder zouden gebruiken. Ik denk dat je die júist gebruikt. Op feestjes bijvoorbeeld of als je ff snel buiten wil eten zonder met je bord het hele huis door te moeten.

3 likes

Dat wel ja. Nu is het voor mij ook lastig oordelen. Ik woon in Twente in een dorp en voor dit bedrag heb je hier een twee onder één kap of een vrijstaande woning denk ik. Dus niet snel tevreden :rofl:

En volgens mij geen wc boven?

Volgens mij zijn Bonnie (en vooral Nick) nou niet echt mensen die onoverwogen beslissingen maken.

20 likes

Nou daar zullen ze inderdaad geen seconde over nagedacht hebben.

7 likes

Ik dacht dat een houten vloer heel kostbaar was, en dat het zo’n ding is wat echt heel lang mee kan. En ik vind het persoonlijk super mooi en karakteristiek dus zou dan wel proberen er iets van te maken, maar goed da’s mijn smaak.

1 like

Hoe bereik je bij jullie allemaal het dakterras dan? Je moet daar toch altijd via een slaapkamer of badkamer opkomen?
En mijn vrienden mogen mijn badkamer wel zien hoor haha

Vind het een beetje een onzin argument eigenlijk! Kan alsnog dat je het huis niet mooi vindt natuurlijk

28 likes

Bij mijn ouders zit de deur naar het dakterras gewoon aan de overloop.

Maak ik nou uit die thumbnail van Jessie op dat ze niet alleen haar billen heeft laten doen maar ook dingen aan haar gezicht?

Hele mooie woning! Het zou bij mij wel kriebelen om alles opnieuw te witten en netjes af te werken haha.

En looove die blauwe badkamer tegeltjes! Zou die echt niet wit verven als ik haar was. Denk dat als je het schilderwerk opnieuw wit en de boel netjes afwerkt, eventueel een nieuwe wasbak en mooie kast ernaast plaatst met een leuke plant, dat de badkamer dan echt heel tof is. Maar is kwestie van smaak natuurlijk haha

7 likes

Ja haar kin, buik, binnenkant benen, plooi bij dr oksels, rug, alles

1 like

Ja dacht ik ook. Daarnaast gaat het toch heel lang mee? Bij mijn studentenvereniging lag een hele oude houten vloer waar dagelijks allerlei mensen op stonden stampen in de biersoep maar die schuurden we ééns per jaar een beetje op en daarna zetten we hem in de olie en dan was hij weer prachtig. Maar goed misschien ligt het ook aan het soort hout? Het is in ieder geval echt mijn pinterest droom om zo’n vloer te hebben.

*Haha sorry ik bedenk me nu dat dit verhaal waarschijnlijk net zo boeiend is als wanneer iemand zijn of haar droom beschrijft maar ik vind het dus echt zó leuk om over huizen te praten.

7 likes

@Lula Op die plekken is het overtollige vet - waarvoor ze dus moest aankomen - weggehaald en voor haar billen gebruikt.

1 like

Hoe goed zou het ook geïsoleerd zijn qua warmte. Vermoed niet dat er dubbel glas in zit. Nu had ik boven ook geen dubbel glas maar dat was echt koud en afgelopen jaar was niet eens echt winter. Blij dat ik het al deels heb laten vervangen.
Gezien Bonnie & Nick vrij zuinig zijn ben ik wel benieuwd. Ze benoemde al dat ze de deuren dichtdoen van de woonkamer voor de warmte. Snap ik op zich wel

Als ze geld heeft kan ze in de toekomst vanuit een andere ruimte toch nog een deur naar dakterras laten maken.

2 likes

Ik ook niet, ik heb een rugoperatie gehad voor m’n scoliose en de maand nadien kon ik niks anders dan in bed liggen en kon ook niet slapen van de pijn, dat was zo verschrikkelijk dat ik echt nooit vrijwillig een ‘niet noodzakelijke’ operatie wil doen

1 like

Ben de laatste vlog van aimee aan het kijken, de huisvlog. Maar men, normaal trek ik haar wel. Maar ze is zo ontzettend lang van stof in deze video. Merk ook dat het me helemaal niet pakt nu en ik totaal niet aan het opletten ben.

5 likes