Oh nee ze is zeker geen vip hahaha
Misschien doen ze ipv VIP nu die Amerikaanse insteek van ‘t programma (die stond ook op de planning dacht ik)
Ja daarom dacht ik er inderdaad ook aan! Heel vreemd.
Wauw, plant ze nu ook de huwelijksnacht?
Andere Robbert haha!
Sanneke heeft serieus een tikkie om geld te doneren, zodat zij dingen kan proeven voor haar Sanneke Proeft account. Dan kan ze dingen blijven testen voor haar volgers. Nou als ik het wil testen dan koop ik zelf wel. Jezus ben echt in shock.
En als ze nou echt goede uitgebreidere reviews zou geven. Maar nee hoor, met 3/4 zinnen maximaal moet je het doen. “Wel lekker” “niet zo lekker”
Zin om 1 cent over te maken
Precies dat. Echt reviews van 3 zinnen met allemaal nietszeggende argumenten
Misschien mag ze met Alwin meedoen
Gisteren was er een event in een beddenwinkel waar Hella aan mee werkte. Ik dacht Beter Bed.
Kan verband hebben met elkaar.
Ja moet wel spon zijn. Zag gister (op insta) heel veel influenza’s bij een of andere beddenwinkel ontbijten. Robbert Ro was er ook bij en Hella had het over welk bed Maria (T.ailor denk ik dan) had uitgekozen.
Ik dacht dat dat van Mo en Kaj gister bekend zou worden. Heb er nog niks van gezien. Jullie?
Hahaha het wordt met de dag gekker met de influencers Ik ga voortaan als ik boodschappen ga doen of uit eten ga ook even een tikkie online zetten. Maak ik voor mijn volgers wel een foto hoe het er uit ziet wat ik ga eten
Vandaag is de dag
Hahahah wat erg. Onbewuste reactie
the fuck. Ik snap niet dat zij niet eerder weer is ingehaakt met filmpjes e.d. ze had best een groot bereik. Dit voelt echt alsof ze er geen moeite voor wil doen
Ach die mensen gaan zo snel vreemd, dan is een week opnames ruim genoeg
Binnenkort zien we Sanne heerlijk sushi eten!!! Bedankt volgers!
Oh nee dat zal ze wel niet laten zien.