Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ja moet wel spon zijn. Zag gister (op insta) heel veel influenza’s bij een of andere beddenwinkel ontbijten. Robbert Ro was er ook bij en Hella had het over welk bed Maria (T.ailor denk ik dan) had uitgekozen.

2 likes

Ik dacht dat dat van Mo en Kaj gister bekend zou worden. Heb er nog niks van gezien. Jullie?

Hahaha het wordt met de dag gekker met de influencers :joy: Ik ga voortaan als ik boodschappen ga doen of uit eten ga ook even een tikkie online zetten. Maak ik voor mijn volgers wel een foto hoe het er uit ziet wat ik ga eten :joy:

4 likes

Vandaag is de dag :champagne:

1 like

Hahahah wat erg. Onbewuste reactie :joy:

the fuck. Ik snap niet dat zij niet eerder weer is ingehaakt met filmpjes e.d. ze had best een groot bereik. Dit voelt echt alsof ze er geen moeite voor wil doen

Ach die mensen gaan zo snel vreemd, dan is een week opnames ruim genoeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik denk dat we de vrouw van middelbare leeftijd ook hebben gevonden👍🏻

13 likes

Binnenkort zien we Sanne heerlijk sushi eten!!! Bedankt volgers!

Oh nee dat zal ze wel niet laten zien.

Sowieso is het niet echt een top bed volgens mij :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Oh ik vind het ook echt heel erg zonde, zo’n ´hard’ kleur bij die rode en roze wand.

jeetje wat schaamteloos! En origineel is het ook al niet. Je hebt meerdere accounts die dit zonder spon/gehengel doen, alles zelf kopen en die veel leukere en uitgebreidere reviews schrijven.

5 likes

Ik vind het haar wel sieren dat ze gewoon doet wat ze zelf mooi vindt en niet meegaat in interieurtrends zoals dit! (wat wel heel mooi is hoor, daar niet van)

5 likes

Die Marij op de foto werkt ook bij RTL, dus dit komt allemaal wel mooi samen :smiley: haha, goed gedetectived weer hier.

2 likes

Ik had ook al zitten zoeken voor welke programma’s ze werkt of maakt maar ik kom niet verder dan late night helaas hahah.

Hahaha wou dit net plaatsen wat een lelijk bed. Tenminste niet mijn smaak. Dat tafeltje voor de verwarming snap ik ook niet. Niet echt praktisch om het daar neer te zetten.

Heeft iemand hier een screenshot van? Ik kan de vlog niet kijken haha

2 likes

In een fb groep waar journalisten oproepjes doen is er een oproep voor bedrijven die wel eens door influencers zijn benaderd voor producten. Haha gelijk een influencer (denk ik) die reageert met; laten jullie dan ook influencers aan het woord? En dat bedrijven belabberd omgaan met influencers en het niet een laten we influencers afzeiken artikel wordt.

Haha ik zit op mijn handen om niet te reageren met; misschien moeten influencers dan minder opzichtig schooien om spullen.

6 likes

Haha jezus dit is toch niet echt he, ja waarschijnlijk wel maar damn. Beetje gek om een snack review Insta te maken en dan roepen ja maar jullie “moeten” wel geld overmaken zodat ik het kan blijven doen! Tja misschien moet je het dan gewoon niet doen?

3 likes

Ja same, ik heb mn makeuptafel ook ervoor. Lellike ding weg én daglicht.

1 like